Güncelleme Tarihi:
Turkcell aboneleri, “Turkcell beni sesimden tanır” cümlesiyle sesin biyometrik özelliğini kullanan teknolojiyle, 40 milyondan fazla işlem gerçekleştirdi. Turkcell Global Bilgi Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan, 2010’da ses tanıma teknolojisini hizmete sunduklarıını ve 4 yılda bu teknolojiyi kullanan müşteri sayısını 10 milyonun üzerine taşıdıklarını kaydetti. Arkan, “Bu sayı ‘Ses Tanıma’ teknolojisindeki başarımızın göstergesi bizim için” diye konuştu.
Veri dedi KAZANDI
11 yıldır Koç Topluluğu’na bağlı faaliyet gösteren offline, dijital, mobil platformlarda CRM ve entegre pazarlama çözümleri sunan Tanı, ‘büyük veri’ vizyonuyla müşterilerini daha yakından tanıyor. Artık veriye Veli diyebildiklerini anlatan Tanı Genel Müdürü Engin Oytaç, müşteriye özel düzenledikleri kampanyalarla hem tüketicilerin kârlılığını hem de şirketlerin ilave cirosu arttırdıklarını söyledi. Oytaç, “Aynı anda 4000 kampanya hazırlıyor ve ilave ciro takip edebiliyoruz. Müşterilerin geçen yıl ne kadar bu yıl ne kadar harcadığını hesaplayabiliyoruz. Böylece tüketicilerin kârlılığını arttırıyoruz. 2012’de 900 milyon liralık ilave ciro yaptık. 2013’de de 1 milyar liradan fazla ilave ciro elde ettik” dedi.