10 günde 30 bin bilet sattı

Güncelleme Tarihi:

10 günde 30 bin bilet sattı
Oluşturulma Tarihi: Ocak 18, 2010 16:05

Sefer yaptığı tüm hatlarda belirli sayıda yolcuyu 10 TL’ye taşıyan Kamil Koç, kampanyanın başladığı 10 gün içinde sattıkları bilet sayısının 30 bine ulaştığını açıkladı.

Kamil Koç Kurumsal İletişim Müdürü Pınar Ataç, kampanyanın en yaygın olduğu hatların doğal olarak Kamil Koç’un en fazla seferi olan hatlarda görüldüğünü, Ankara-İstanbul, Bursa, Antalya, İzmir hatlarında kampanyaya önemli bir talep geldiğini belirtti.

Yolcu otobüs şirketleri arasında başlayan kampanyalar ve ucuz bilet rekabeti yoğunlaşırken, sefer yaptığı tüm hatlarda 10 TL’ye yolcu taşıyan Kamil Koç, kampanyanın başladığı ilk 10 gün içinde yaklaşık 30 bin yolcunun 10 TL’lik biletlerden faydalandığını açıkladı.

Kamil Koç Kurumsal İletişim Müdürü Pınar Ataç, kampanyanın sömestr tatilin dönemini de içermesi dolayısıyla öğrenciler başta olmak üzere tüm yolculardan büyük ilgi gördüğünü belirterek, “Önümüzdeki aylarda yeni kampanyalarla yolcularımızın karşısına çıkabiliriz dedi” dedi.

Pınar Ataç, Kamil Koç’un 2010 için toplam yolcu hedefinin ise 9 milyon kişi olduğunu ve ciroda da yüzde 10’lik bir büyüme öngörüldüğünü söyledi.

Kampanya hakkında bilgi veren Pınar Ataç, kampanyanın gördüğü ilgiden memnun olduklarını, günde ortalama 3 bin bileti 10 TL’ye satıldığını ifade ederek, “ Kampanyaya ilgi tüm hatlarda ve haftanın her günü için geçerli. Ancak doğal olarak sömestr tatili öncesinde kampanya büyük ilgi gördü. Talebin yüzde 60’ından fazlası öğrencilerden geliyor. Cuma ve Pazar başta olmak üzere genel bir yoğunluk var. Kampanya kanuni sınırlamalar nedeniyle her otobüste koltuk kapasitesinin yüzde 10 ile sınırlı. Bu nedenle 10 TL’lik koltukların sayısı otobüsün koltuk kapasitesine göre değişiyor” diye konuştu.

“10 TL’YE ANTALYA’ YA BODRUM’A GİTMEK MUCİZE GİBİ GÖRÜNÜYOR”

Pınar Ataç, kampanyanın en yaygın olduğu hatların doğal olarak Kamil Koç’un en fazla seferi olan hatlarda görüldüğünü, Ankara-İstanbul, Bursa, Antalya, İzmir hatlarında kampanyaya önemli bir talep geldiğini belirterek şu değerlendirmeyi yaptı:

“10 TL kampanyası ilkyarı tatiline gelince özellikle turistik kentlere yönelik seferlerimizde de önemli bir talep ile karşılaştık. Yolcularımız 10 TL’ye Antalya’ya gidildiğini görünce gerçekten hayret ve sevinçlerini gizlemiyorlar. Çünkü normal koşullarda Antalya, Bodrum gibi bir mesafeyi 10 TL’ye gitmek mümkün değil, kimi yolcular için bu mucize gibi görünüyor.”

Pınar Ataç, havayolu şirketlerinin ucuz bilet kampanyaları başlatmasının karayolu yolcu taşıma sektöründeki rekabeti de kızıştırdığını belirterek, “Sektörümüzde bir çok firma benzer kampanyaları düzenlenmekte. Ancak, çoğunda gidiş dönüş bileti alma zorunluluğu var. Bizim düzenlediğimiz kampanyada böyle bir zorunluluk yok, sadece gidiş ya da sadece dönüş alınabildiği için kampanyamız daha fazla ilgi görüyor” dedi.

Kamil Koç Otobüsleri A.Ş’nin düzenlediği ve 31 Ocak tarihine kadar geçerli olacak kampanya kapsamında toplam 60-65 bin biletin 10 TL’ye satılması planlanıyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!