Güncelleme Tarihi:
HIZLI BÜYÜDÜ
26 ülkede 155 noktadan dünya tüketicisine ulaştığını açıklayan Hüseyin Doğan, şu değerlendirmeyi yaptı: “Bize bu işbirliğinin kapısını rahatlık ve hafifliği şıklıkla buluşturan Zero Weight teknolojisi açtı. Bizim Liverpool ile işbirliğimiz iki tarafı da yukarı çeken, iki tarafa da değer katan dolayısıyla endüstriyel olarak iki tarafı da memnun eden ‘mükemmel bir eşleşme’ oldu. 2014 yılında da hedeflediğimiz büyüme oranlarına ulaştık. Ramsey hazır giyim sektörünün üstünde bir büyümeye imza atarak yüzde 26 büyüme gerçekleştirdi. Bu pozitif ivme nedeniyle karşılıklı istekle, bu ilişkiyi bir yıl daha uzatmayı ve dördüncü yılına giren bu işbirliğinin pozitif sonuçlarından bir yıl daha yoğun olarak yararlanmayı kararlaştırdık.”
İLK MAĞAZA İRAN’A
Dördüncü yılına giren Liverpool işbirliği sürecinde global marka olma yolundaki adımları hızlandırdıklarını ve markanın uluslararası alanda farkındalığının artması adına önemli bir mesafe kaydettiklerini belirten Doğan, şunları söyledi: “Ramsey olarak yurtdışı büyüme hedefimizi Türkiye’ye 2-2.5 saat uçuş mesafesindeki ülkeler olarak belirledik. Futbolun bu denli yaygın bir etki alanı olması ve Liverpool’un tartışılmaz gücü ile Kuzey Afrika ve komşu coğrafyalarda hedeflerimiz çerçevesinde mağazalaştık. Son üç yılda Irak, Kırgızistan, Özbekistan, Mısır, Suudi Arabistan gibi yeni pazarlarda mağaza açtık. 2015 yılında ilk çeyrekte İran’da da yeni bir mağaza açacağız. Ayrıca Birleşik Arap Emirlikleri, Katar ve Bahreyn gibi ülkelerle de yoğun görüşmelerimiz devam ediyor” diye konuştu.
TÜRKİYE’DE 750 BİN TARAFTARI VAR
GLOBAL marka olma yolunda Liverpool’un markaya büyük katkı sağladığını belirten Hüseyin Doğan, “Liverpool sadece yurtdışında değil aynı zamanda Türkiye’de de bize katkı yapıyor. Takımın Türkiye’de 750 bini aşkın taraftararı olduğu belirtiliyor. İngiltere’de henüz mağaza açmayı düşünmüyoruz” diye konuştu.
FUTBOLCULAR ‘TAKIM’I SEVDİ
RAMSEY ile yapılan sponsorluk kapsamında Liverpool oyuncularına şirketin her yıl takım elbise tedarik ettiğini hatırlatan Liverpool Uluslararası Ortaklıklar ve İş Geliştirme Direktörü Jonathan Kane, “Bizim oyuncularımızın yapıları çok farklı. Bu oyunculara takım elbise üretmek kolay değil. Futbolcularımız da takım elbise giymeyi sevdi” dedi.