Güncelleme Tarihi:
Çocuk taraftar ürünleri açısından sektörde boşluk olduğunu söyleyen Wenice CEO’su Oktay Özdemir, “Şu anda 9 futbol takımı ile görüşmelerimiz var. Galatasaray ile anlaşıyoruz. Beşiktaş ve Milli Takım’ın ürünleri için de anlaşmak istiyoruz. Avrupa takımlarına da teklifler sunacağız” dedi.
Taraftar payı artacak
Çocuk hazır giyiminde taraftar ürünlerine yönelik çalışmalara hız vereceklerini belirten Özdemir, şunları söyledi: “Bu pazara büyük önem veriyoruz ve yüzde 10 ile 15 arasında büyüyeceğine inanıyoruz. Çünkü bu ürünlerin çoğu lisanssız satılıyor. Biz bu pazarı lisanslı ürüne çekeceğiz. Anlaşma sonrası 3 günde 1500 başvuru aldık.”
Yılda 5 milyon sipariş
Fenerium ile yapılan anlaşma kapsamında yılda 4.5-5 milyon adet sipariş almayı hedeflediklerini ifade eden Özdemir, şöyle konuştu: “Yılda 30-40 milyon dolarlık lisanslı Fenerium çocuk ürünü satacağımızı düşünüyoruz. Diğer takımları da alırsak 60 milyon doları bulucak.” Fenerbahçe Spor Ürünleri Genel Koordinatörü Aydın Kirman da, “Wenice ve Fenerium, 2011-2012 Sonbahar-Kış Fenerbahçe koleksiyonunu dünya çocukları ile buluşturuyor” dedi.