1.2 milyar dolarlık çocuk giyiminde ‘taraftar’ atağı

Güncelleme Tarihi:

1.2 milyar dolarlık çocuk giyiminde ‘taraftar’ atağı
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 11, 2011 00:00

Çocuk giyiminde dünyanın önemli markaları arasına giren Wenice, 1.2 milyar dolarlık çocuk hazır giyimi pazarından yüzde 2 pay alan çocuk taraftar ürünlerinin payını artırmak için harekete geçti. Fenerium ile anlaşma imzalayan Wenice, lisanslı çocuk ürün koleksiyonunu sunarak futbol takımlarıyla olan iş ortaklığına ilk adımı attı.

Haberin Devamı

Çocuk taraftar ürünleri açısından sektörde boşluk olduğunu söyleyen Wenice CEO’su Oktay Özdemir, “Şu anda 9 futbol takımı ile görüşmelerimiz var. Galatasaray ile anlaşıyoruz. Beşiktaş ve Milli Takım’ın ürünleri için de anlaşmak istiyoruz. Avrupa takımlarına da teklifler sunacağız” dedi.

Taraftar payı artacak

Çocuk hazır giyiminde taraftar ürünlerine yönelik çalışmalara hız vereceklerini belirten Özdemir, şunları söyledi: “Bu pazara büyük önem veriyoruz ve yüzde 10 ile 15 arasında büyüyeceğine inanıyoruz. Çünkü bu ürünlerin çoğu lisanssız satılıyor. Biz bu pazarı lisanslı ürüne çekeceğiz. Anlaşma sonrası 3 günde 1500 başvuru aldık.”

Yılda 5 milyon sipariş

Fenerium ile yapılan anlaşma kapsamında yılda 4.5-5 milyon adet sipariş almayı hedeflediklerini ifade eden Özdemir, şöyle konuştu: “Yılda 30-40 milyon dolarlık lisanslı Fenerium çocuk ürünü satacağımızı düşünüyoruz. Diğer takımları da alırsak 60 milyon doları bulucak.” Fenerbahçe Spor Ürünleri Genel Koordinatörü Aydın Kirman da, “Wenice ve Fenerium, 2011-2012 Sonbahar-Kış Fenerbahçe koleksiyonunu dünya çocukları ile buluşturuyor” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!