Üniversiteye çağrı merkezi

Güncelleme Tarihi:

Üniversiteye çağrı merkezi
Oluşturulma Tarihi: Ekim 28, 2016 10:27

Denizli’de Pamukkale Üniversitesi, 60 bin öğrencisine hizmet vermek için Çağrı Merkezi kurdu. Üniversitenin 15 Temmuz’dan sonra atanan Rektörü Prof. Dr. Hüseyin Bağ’ın öğrencilerin soru ve sorunlarının kısa sürede çözülmesi amacıyla hayata geçirilmesini istediği Çağrı Merkezi, dört personelle hizmet vermeye başladı.

Haberin Devamı

Üniversitenin Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı bünyesinde oluşturulan Çağrı Merkezi’nde dört personel görev yapıyor. Sabah saat 09.00’dan 17.00’ye kadar hizmet veren Çağrı Merkezi’nde Pamukkale Üniversitesi’nde öğrenim gören 60 bine yakın öğrencilerin ders kayıt ve muafiyet işlemleri, harç işlemleri, Farabi Değişim Programı, YÖKSİS, burs, Avrupa Kredi Transfer Sistemi (AKTS) ve diploma gibi talepleri kayda alınıp, çözümü sağlanacak. Üniversite öğrencileri 296 21 21 telefon numarasından ulaşabilecekleri Çağrı Merkezi’nden yatay ve dikey geçiş konularında da bilgi alabilecek. Çağrı Merkezi’nden akademik ve idari personel de faydalanabilecek. Çağrı Merkezi’nde görev yapan kişiler eğitimden geçirildikten sonra bu hafta hizmet vermeye başladı. Görüşmelerin kayıt altına alındığı Çağrı Merkezi’nde görüşme bittikten sonra öğrencinin telefonuna görüşme ile ilgili kısa mesaj gönderilecek. Pamukkale Üniversitesi’nden yapılan açıklamada 60 bin öğrencinin Çağrı Merkezi kanalıyla tüm öğrencilik işlemleri hakkındaki soru ve sorunlarının telefon görüşmesiyle çözüleceği belirtildi.

Haberin Devamı

15 Temmuz’un ardından Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü’ne atanan Prof. Dr. Hüseyin Bağ, sosyal medya üzerinden öğrencilerin taleplerine yanıt vermeye başlamış, uygulama kısa sürede öğrenciler tarafından ilgi görmüştü. Çok sayıda öğrenci sosyal medya üzerinden Rektör Bağ’a sorunlarını aktarmıştı. Rektör’ün uygulaması yoğun ilgi görünce Çağrı Merkezi kurulması düşüncesi hayata geçirildi.

 

 

 

BAKMADAN GEÇME!