Üniversitelilere pazarlama ve reklamcılık yarışması

Güncelleme Tarihi:

Üniversitelilere pazarlama ve reklamcılık yarışması
Oluşturulma Tarihi: Aralık 18, 2013 11:58

İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) İşletme Mühendisliği Kulübü tarafından üniversite öğrencilerine yönelik düzenlenen pazarlama ve reklamcılık yarışması "ADmind"ın başvuruları başladı. 19 Ocak 2014’e kadar başvuruları devam edecek yarışmada, ilk 3'e girecek ekiplerin masrafları karşılanacak. Para, bilgisayar ve yurt dışı dil eğitimi ödülleri verilecek.

Haberin Devamı

Bu yıl ilk kez düzenlenen yarışma, "Pazar Araştıması", "Proje Oluşturulması" ve "Kreatif Süreç" olmak üzere 3 ana bölümden oluşuyor.

Casper sponsorluğunda yapılacak yarışma, katılımcıların "kişisel ve akademik eğitimlerle edindiği bilgileri uygulamaya dökebilme", "stres yönetimi", "kaynakları verimli kullanma" ve "yönetsel süreçlerde ileriye dönük aldıkları kararların etkinliği" gibi yetkinliklerini ölçmeyi amaçlıyor.

Lisans ve lisansüstü öğrencilerinin üçer kişilik ekiplerle katılabildiği ve bölüm kısıtlaması bulunmayan yarışmada, internet üzerinden yapılan ön eleme sonucu ilk 32'ye giren takımlar yarışabilecek.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!