Güncelleme Tarihi:
‘Eğlenerek öğrenme’ kavramıyla hazırlanan programda öğrenciler, dijitale nasıl gidileceğinin cevabını alacak. Katılımcılar eğitim süresince, dijital dünyayı daha yakından tanırken başarılı markaların öykülerini ajans ve reklam verenlerin ağzından dinleme şansı yakalayacaklar. 5’er kişilik gruplar halinde mentorlarıyla birlikte Algida’nın vereceği gerçek bir brief’le çözümler geliştirerek kendi projelerini üretecekler. IAB Türkiye tarafından ilki geçen yıl düzenlenen eğitim bu sene 20 Haziran-1 Temmuz tarihleri arasında yine Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi’nin desteğiyle, Güney kampüsünde gerçekleşecek. Dijitalin deneyimleneceği etkinlik için son başvuru tarihi 6 Haziran. 12 gün sürecek eğitim kampına katılan ekiplerden başarılı olanlar ödüllendirilecek. İlk 3'e giren ekip üyeleri 1 aylık staj imkânı elde edecek. Ayrıca birinci olan ekip üyeleri Pegasus'tan birer adet yurtiçi gidiş geliş uçak biletinin de sahibi olacak. Katılımcıların yemek ihtiyaçları Maxus Türkiye tarafından karşılanacak. Şehir dışından gelenler Boğaziçi Üniversitesi’nin yurtlarında kalabilecek. Geçen sene 50 katılımcıdan 34’ünün kamp sonrasında staj ve iş imkanı bulduğu eğitim, bu yıl da sektörün insan kaynağı açığına önemli bir destek oluşturacak.
Ayrıntılı bilgi: www.unichallenge.net