Güncelleme Tarihi:
Diğer yandan üniversiteler de YKS şampiyonlarını okullarına dahil ettiklerini sosyal medya platformları üzerinden açıkladı. Ancak bu paylaşımlar birçok eleştiri ve yorumu da beraberinde getirdi. Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Görsel İletişim Tasarımı Bölümü Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Ali Murat Kırık, sosyal medyanın gerçekler ile oluşturulan algılar arasında büyük farklılıklara yol açtığını belirtiyor. Doç. Dr. Kırık, hürriyet/eğitim sayfasında yer alan yazısında sosyal medyanın YKS tercih sonuçlarını nasıl etkilediğini ve oluşturulan algılara kapılmamak için nelere dikkat edilmesi gerektiğini anlatıyor.
DOÇ. DR. ALİ MURAT KIRIK’IN YAZISINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN