Güncelleme Tarihi:
Doç. Dr. Erman Yükseltürk, projeye 10 gün içinde Türkiye genelinden 40 ayrı üniversitenin 18 ayrı bölümden toplam 217 öğretmen adayının başvuru yaptığını belirtti. 171’i kadın, 46’sı erkek olan katılımcı adaylar arasından başarı ve anket değerlendirmeleri kriterlerinin yanı sıra başvuru oranlarına göre bölüm ve cinsiyet dağılımının da dikkate alınarak 17 farklı üniversite, 12 farklı bölümden toplam 40 katılımcının belirlendiği bildirildi. Seminerde 4 ayrı üniversitenin (Kırıkkale, Amasya, Abant İzzet Baysal ve Başkent Üniversiteleri) Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi bölümünden 7 akademisyenimiz katkı sağladığı belirtildi.
Doç. Dr. Yükseltürk, etkinlik kapsamında, öğretmen adaylarına web 2.0 ortamlarının sağladığı sosyal, iş birlikli, paylaşımlı, etkileşimli sanal ortamlarda öğrencilere rehberlik edebilmeleri için gerekli pedagojik bilgi ve beceriler aktarıldığını ve ’Sosyal Ağlar (Facebook, Twitter, Youtube)’, ’İnteraktif Sunum Araçları (Prezi, SlideShare, PowToon)’, ’Çevrimiçi Depolama ve Dosya Paylaşım Araçları (Dropbox, Google Drive, Yandex Disk)’, ’Web Günceleri ve İşbirlikli Yazarlık Araçları (Blog, Wikipedia, Wikispaces)’, ’Çevrimiçi Anket ve Sınav Araçları (Google Doc, Survey Monkey, Poll Everywhere)’, ’Animasyon ve Video Araçları (GoAnimate, Creaza, Animoto)ö, öKavram Haritası ve Çizim Araçları(Bubbl.us, Cacoo, Scribblar)’, ’İçerik Yönetim Sistemleri (Moodle, Edmodo, Wordpress)’ gibi web 2.0 araçlarının eğitim ortamında nasıl kullanıldığının uygulamalı olarak kullanıldığını belirtti.