‘Nöroeğitim’ eğitim sorunlarının ‘ilacı’ olabilir mi?

Güncelleme Tarihi:

‘Nöroeğitim’ eğitim sorunlarının ‘ilacı’ olabilir mi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 15, 2024 12:39

Teknolojinin gelişimi ve yaygın kullanımı öğrencilerin dikkat sorunlarını da artırmaya başladı. Günümüzde öğrencilerin bir kısmı bazı derslerde öğrenme güçlüğü yaşarken bir kısmı da odaklanma problemleriyle savaş veriyor.

Haberin Devamı

Öğretmenler de bu konuda kendini çaresiz hissedebiliyor. Kıbrıs İlim Üniversitesi Rehberlilk ve Psikolojik Danışmanlık Öğretim Üyesi Prof. Dr. Aslı Bugay Sökmez, beyin temelli öğrenme modeli olan nöroeğitimin, öğrenci ve öğretmenlerin sorunlarına ilaç olabileceğini söylüyor. Prof. Dr. Sökmez, hürriyet/eğitim sayfasında yer alan yazısında nöroeğitimin kullanılabileceği alanları sıralıyor.

POF. DR. ASLI BUGAY SÖKMEZ’İN YAZISINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!