Güncelleme Tarihi:
EGEBETA Kurucusu ve Genel Müdürü Gafur Alişer, aylık hedefler koyarak yol aldıklarını, yıllık hedefleri bu sayede daha kolay tutturduklarını söyledi. Teknoloji ve ürün yelpazesi konusunda sürekli atılım gerçekleştirdiklerini belirten Alişer, “2014’te de yüzde 30’luk büyüme hedefliyoruz” dedi. Başarının bir ekip işi olduğunu ve çalışanların özverili katkılarıyla 2013’ü planladıkları noktada bitirdiklerini kaydeden Gafur Alişer, “2012-2013 arasında yüzde 70 büyüyen bir Egebeta gördük. 2014’te de 2013’ün son 3 ayını baz almak üzere hedef cirolarımızı belirledik. 2013 bizim için otomatik panjur yılıydı. ‘Egeroll’ markalı otomatik panjurlarda aylık 3 bin adetlik üretim rakamına ulaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz” diye konuştu.
Ar-Ge’ye ağırlık
Kaliteyi daha uygun fiyatlarla tüketiciye sunmak için 2014’te Ar-Ge çalışmalarına ağırlık vereceklerini ifade eden Alişer, “Mevcut ürünlerimizin piyasada daha çok yaygınlaşması için çalışıyoruz. Ar-Ge çalışması süren bir iki ürünümüz var. Yeni ürün sunmaktan çok, mevcutların fiyatlarından yüzde 30-35’e varan ekonomik fayda sağlayacağız. 2014’te otomatik kepenkte bin 500, fotoselli kapıda 2 bin 200 TL civarında bütçelerle bunlara sahip olabilecek müşteri kitlesi oluşturmayı düşünüyoruz. Yapı marketimizin 1. yaşını kutlamanın memnuniyetiyle, 20 yıllık sektör hayatımızın ilk işi olan bariyerde de müşterilerimize yeni yıl kampanyası sunuyor, yıpranmış eski bariyerleri alıp yerine yenilerini veriyoruz. Madem yapı marketiz, büyük yapı marketlerin verdiği mücadeleyi bizler de kendi sektörümüzde yapabilmeliyiz. Hızlı, seri üretim, bol yedek parça, güçlü satın alma ve finansman yapısının bize bu konuda yeni bir liderlik getireceğine inanıyoruz” dedi.
Hedef, 1 numara
Sektördeki hedeflerinin büyük olduğunu vurgulayan Gafur Alişer, şöyle devam etti: “2014’te otomasyon olarak en büyük hedefimiz, ‘Force’ markalı otomatik kepenkte bir numara olmak. Bu konuda aylık 750 adet kepenk üretimi düşünüyoruz. Force markalı fotoselli kapılarda da aylık 300 adetlik üretim planlıyoruz. Verdiğimiz hedefler gerçekçi ve ulaşılabilir hedefler. Otomasyon hedeflerimizin bu olduğu düşünülürse, geçen yıla göre kompozit satışında yüzde 40, alüminyum satışında da yüzde 100 büyüme hedefimiz var. Alüminyum hedefimizi yüzde 100 artırmamızın en önemli nedeni de, bu gruptaki partnerimiz Sistem Alüminyum’un Çorlu’da hizmete açacağı 60 bin metrekarelik kapalı alana sahip yeni tesisi. Kasım 2013’te oluşturduğumuz ihracat departmanımızla, 2014 ihracat rakamlarımızı toplam ciro içinde belli bir orana getirerek ihracat hedeflerimize de ulaşacağız.”