Güncelleme Tarihi:
Seçilmiş mobilyaları üreticiden doğrudan tüketicilere ulaştırmak amacıyla 2013 yılında kurulan Vivense, müşterilerine daha yakın olmak için İstanbul ve Ankara'da showroom'undan sonra İzmir'de yeni bir perakende noktasını daha hayata geçirdi. Vivense'yi bir e-ticaret sitesi olarak konumlamaktan çok, bir mobilya markası yapmayı hedeflediklerini belirten Vivense.com'un kurucucu Kemal Erol, "Vivense'de onlarca mobilya üreticisini tüketici ile buluşturuyoruz. Vivense'yi bir e-ticaret sitesi değil, bir mobilya markası yapmayı hedefliyoruz" dedi. Vivense'nin hedefleri arasında yurt dışına açılmanın da olduğunu belirten Erol, "2017 de bu hedefimiz için harekete geçeceğiz ve Avrupa'da doğrudan son tüketiciye ürün satacağız" diye konuştu.
Ankaradaki showroom'un yoğun ilgi görmesi üzerine İzmir'de showroom açmaya karar verdiklerini belirten Kemal Erol, "Vivense'ye duyulan ilgi bizi perakende konusunda cesaretlendiriyor. Yakın gelecekte İstanbul'da iki olmak üzere farklı şehirlerde de showroom'lar açarak müşterilerimize doğrudan ulaşmayı hedefliyoruz. Vivense özel mobilya koleksiyonu Box Concept ve özel kumaş tasarımlarının temmuz ayında Vivense showroom'larında ve web sitesinde yer alacağının müjdesini veriyorum" dedi.
Hızlı, ancak ayağı yere basan bir büyüme sergilediklerini belirten Kemal Erol, "2015 yılını 20 milyon TL ciroyla kapattık. 2016 yılında ise 40 milyon TL ciroya ulaşacağız. Hedefimiz bu yıl sonuna kadar Vivense mobilyalarıyla 100 bin evde yer almak" dedi.