Viking Kağıt’ta hedef yüzde 15 pazar payı

Güncelleme Tarihi:

Viking Kağıt’ta hedef  yüzde 15 pazar payı
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 02, 2012 00:00

41’inci yaşını kutlayan Yaşar Topluluğu şirketlerinden Viking Kağıt’ın bayi toplantısı, Çeşme Altın Yunus Oteli’nde yapıldı. “Şimdi Tam Sırası” konseptli buluşmada, şirketin yeni markası “Premia”nın lansmanı da gerçekleştirildi.

Haberin Devamı

YAŞAR Topluluğu şirketlerinden, Türkiye’nin ilk özel kağıt fabrikası olan ve bu yıl 41’inci yaşını kutlayan Viking Kağıt, Çeşme Altın Yunus Oteli’nde bayi toplantısı düzenledi. Yaşar Topluluğu temizlik kağıdı markaları “Lily”, “Senso” ve “Select” ürün ailesinin yenilenen yüzünün tanıtıldığı “Şimdi Tam Sırası” konseptli toplantıda Viking Kağıt’ın yeni markası “Premia”nın lansmanı da yapıldı. Toplantıda Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı İdil Yiğitbaşı, Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkan Vekili Yılmaz Gökoğlu, Yaşar Holding İcra Başkanı Dr. Mehmet Aktaş, Viking Kağıt Genel Müdürü Turgut Sarıoğlu, Türkiye çapında 84 Viking Kağıt bayisi ile Viking Kağıt çalışanları bir araya geldi.

Daha kaliteli yaşam

Yaşar Holding Yönetim Kurulu Başkanı Yiğitbaşı, “Viking Kağıt’la ülkemizde temizlik kağıdı tüketimini artırmaya odaklanıyoruz. Üretimdeki 41 yıllık deneyimimizle tüketicilerimize daha kaliteli bir yaşam sunmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Viking Kağıt’ın 2012 hedefi yüzde 15’lik pazar payına sahip olmak. Sahip olduğumuz Lily, Senso, Select markalarımız, yeni ürünümüz Premia ve hayata geçirdiğimiz yeniliklerle bu pazar payına ulaşacağımıza inanıyoruz” dedi.

Haberin Devamı

Üçte biri ihracata

Yaşar Holding İcra Başkanı Aktaş da, “Türkiye son 100 yılın altın fırsatını yakaladı. Türkiye’nin öncü sanayi kuruluşlarından Yaşar Holding olarak, daha çok üretme ve istihdam yaratma görevimiz var. Viking Kağıt olarak doğru sektörde olduğumuza inanıyoruz. Şu anda Türkiye’de temizlik kağıtları sektörünün büyüklüğü 850 milyon TL ve potansiyeli çok yüksek” deiye konuştu.

Sektörü bekleyen fırsatlar hakkında da bilgi veren Aktaş, “Türkiye bu sektörde üretim ve lojistik üssü olma potansiyeline sahip. Cari açığı azaltmak için Türkiye dış ticarete önem vermeli. 200 milyonluk Ortadoğu, 140 milyonluk Rusya nüfusuyla ihracat potansiyelimiz çok yüksek. Viking Kağıt şu anda ürünlerinin üçte birini ihraç ediyor” dedi.

3 KATLILARIN STARI OLACAK

2011 ve 2012’de üretim ve pazarlama konusunda büyük yatırım yaptıklarını, değişim sürecinde olduklarını söyleyen Viking Kağıt Genel Müdürü Sarıoğlu ise, “Viking Kağıt olarak Türkiye’nin en iyi, en kaliteli ve üç katlı temizlik kağıdı olan Premia’yı tüketicilerle buluşturuyoruz. Premia, üç katlı dünyasının starı olacak” bilgisini verdi.
Toplantıda ayrıca, Viking Kağıt’ın yenilenen markaları ve ürün ailesine en son katılan Premia’nın özellikleri de bayilerle paylaşıldı. Yüzde 100 selülozdan üretilen ekstra yumuşak ve dayanıklı Premia ürünleri, özel kağıt yapısı sayesinde üstün emici özelliğe sahip tuvalet ve havlu kağıtları yoğun ilgi gördü.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!