Güncelleme Tarihi:
Tüketici hakları konusunda vatandaşların daha dikkatli davrandığını belirten Müdür Demirtaş, geçtiğimiz yıllara oranla gerek internet gerekse yerel medya aracılığı ile bilinçlenmenin arttığını ifade etti. Şikayet sayısındaki artışa dikkat çeken Demirtaş, “Bu yılın ekim ayına kadar 7 bin 813 şikayet tarafımıza ulaştı. İncelenen bu şikayetlerden 6 bin 828'i tüketicinin lehine, 985'i ise aleyhine sonuçlandı. Şikayetler arasında kredi kartı aidat ve üyelik ücretinin yanısıra tüketici kredilerinden alınan komisyon masrafları gibi konular yer alıyor. Şikayetlerin 6445'i banka, 1049'u ayıplı mal ve hizmetler, 182'si kapıdan pazarlama, 130'u abonelik sözleşmeleri ve 7'si turistik paket turlarından oluşuyor” dedi.