Uşak’a çağrı merkezi açıldı

Güncelleme Tarihi:

Uşak’a çağrı merkezi açıldı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 21, 2008 00:00

Metis ve Anadolu Ulaşım işbirliği ile kurulan Metis Anadolu Çağrı Merkezi düzenlenen törenle hizmete açıldı.

Törene Vali Kayhan Kavas, Belediye Başkanı Mesut Apaydın, Anadolu Ulaşım A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Halil Erdoğmuş, Metis Genel Müdürü Aslıhan Tan ve çok sayıda davetli katıldı. Anadolu Ulaşım A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Halil Erdoğmuş projenin pek çok kişiye iş imkanı sağlayacağını belirterek, "Metis Anadolu Çağrı Merkezi'nde şu an 25 kişi çalışıyor. Merkezde kısa süre sonra 500 kişiye istihdam sağlanacak. Bulunduğumuz binada bir öğrenci yurdu inşa edip, üniversite öğrencilerinin Part Time çalışıp para kazanabilecekleri bir ortam oluşturacağız. Yaptığımız ortak hareket kentin vizyonunu değiştirecek. Uşak'ı çağrı merkezlerinin yer aldığı önemli kentler arasına sokmayı hedefliyoruz. Türkiye’nin dört bir yanına kentimizden hizmet vereceğiz" dedi.

Metis Genel Müdürü Aslıhan Tan ise, İstanbul dışında farklı bir bölgede yatırım yapmak için uzun süredir proje hazırladıklarını, Uşak’ta yatırım yapmanın kendilerine çok büyük avantajlar sağladığını söyledi. Çağrı merkezi, tüm sektörlerdeki firmalara başta bilgi teknolojileri olmak üzere müşteri ilişkileri, yönetim ve insan kaynakları konularında danışmanlık hizmeti sunacak.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!