Ürünlerinin yüzde 40’ı ihracata

Güncelleme Tarihi:

Ürünlerinin yüzde 40’ı ihracata
Oluşturulma Tarihi: Nisan 24, 2013 00:00

GERÇEKLEŞTİRDİĞİ yatırımla 2012 yılında makina parkını yenileyen T-Plast, üretiminin yüzde 40’ını, aralarında Rusya, Fransa ve İran’ın yer aldığı ülkelere ihraç ediyor.

Haberin Devamı

Geçen yıl ciddi yatırımlar yaparak, tesislerinde bulunan 32 makinayı yenileyen şirket fiş ve priz üretiminde rakip tanımıyor.  Bu yıl büyüme hedefini yüzde 40 olarak belirleyen T-Plast yetkilileri, “Önümüzdeki yıllarda şimdiki tesisimizden ayrılıp, 10 ya da 15 bin metrekaresi kapalı, toplamda 20 bin metrekarelik bir alana sahip, Kemalpaşa Organize Sanayi’de bir tesise yerleşmeyi planlıyoruz. Bunun için 2013’te projelendirme çalışmalarını başlatıp, 2014’te de uygulamaya geçeceğiz” dedi.

1994 yılında elektrik sektörü için teknik plastik malzeme üretmek amacıyla kurulan T-Plast, Türkiye’ de sektörünün pazar lideri, dünya pazarlarında ise bir marka olmak amacıyla çıktığı yolculuğunda 18. yılını tamamladı. Tamamı CAD - CAM - CAE destekli olarak sürdürülen AR-GE ve ürün geliştirme çalışmaları, son teknolojiye sahip tezgahlarda ve yüksek kapasiteli makine parkında nihai ürün haline dönüşüyor. Marka imajı ve algısına önem veren T-Plast, 2011 yılında ana hedefleri doğrultusunda oluşturduğu TPELEKTRİK alt markası ile piyasaya sunuyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!