Oluşturulma Tarihi: Mart 29, 2007 04:15
TÜRKİYE’de yapılan çalışmalar ve düzenlenen kampanyalarla meyve suyu tüketimi arttı.
Nobel Pazarlama Genel Müdürü Ozan Diren, gerçekleştirilen başarılı sektörel tanıtım kampanyalarıyla Türkiye’de 1997’de kişi başına yıllık 3.5 litre olan meyve suyu tüketiminin, 2006 yılında 7.5 litreye yükseldiğini söyledi. İzmir Reklamcılar Derneği’nin İTO’da düzenlediği "Marka Toplantısı"na katılan, meyve suyu üreticilerinden Dimes’in kurduğu Nobel Pazarlama’nın Genel Müdürü Ozan Diren, tüketimi arttırmak için büyük çaba gösterdiklerini söyledi. Diren kendi yaptıkları çalışmaları,anlatırken Ülkemizde marka sürecinin hızlı bir değişim içinde olduğuna dikkat çekti.