Tukaş ihracatta hedefi büyüttü

Güncelleme Tarihi:

Tukaş ihracatta hedefi büyüttü
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 13, 2010 00:00

Ege Bölgesi’nde 1962 yılında üretime başlayan Tukaş’ın bugün tüm ülkeye yayılarak sektöründe çok önemli bir kuruluş haline geldiğini söyleyen Yönetim Kurulu Başkanı Nihat Karadağ, toplam satışların yüzde 33’ünü ihracatın oluşturduğunu belirtti.

Aynı zamanda Oyak Genel Müdür Yardımcısı da olan Karadağ, şirketin yeni Genel Müdürü Ahmet Şükrü Yılmaz ile Tukaş’ın 2010 yılı hedeflerini açıkladı.
Hedef ihracatı artırmak
Salça, konserve, sos, reçel, turşu ve dondurulmuş sebze - meyve ürünleri ile gıda sektöründe Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden Tukaş’ın, kontrollü tarım kapsamında 3 bin civarında köylünün ürününü satın alarak, tarım ekonomisine büyük katkı sağladığını anlattı. İç pazarda ana ürün kategorileri salça ve konservede pazarın en büyük iki oyuncusundan biri olduklarını kaydeden Genel Müdür Yılmaz, 22 ülkeye ihracat yapıldığını söyledi, “Henüz yer almadıkları pazarlara ise bu yıldan itibaren markamız ile giriş yaparak ihracatımızı artırmayı hedefliyoruz” dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!