Güncelleme Tarihi:
Birliğin Türkiye pazarının yanısıra yurt dışında da markasıyla varlık gösterdiğini bildiğini kaydeden Barjol, şunları söyledi;
“Tariş Zeytinyağı Birliği’nin ABD, Kanada ve Singapur’da mağazaları olduğunu öğrendim. Önümüzdeki dönemde IOC olarak Amerika ve Kanada’da promosyon faaliyetleri başlatıyoruz. Bu pazarlarda zeytinyağı tüketimini artırmaya dönük etkin çalışmalar yürüteceğiz. Tariş olarak sizin de bu pazarlarda olmanız Konsey’in tüketimi artırmaya yönelik faaliyetlerine destek olacak” dedi.
Şişede zenginlik
Tariş Zeytin ve Zeytinyağı Birliği Genel Müdürü Güngör Şarman, ‘Tariş Zeytinyağı’ markasının 28 bin üreticinin alın terinin markası olduğunu, ulusal ve uluslararası pazarlarda markasıyla yer aldığını belirterek, tesisin Ege Bölgesi’nin zenginliğini şişeleyerek, tüketiciyle buluşturduğunu söyledi. Şarman, Türkiye’nin zeytinyağı üretiminde dünya ikinciliğini hedeflediğini hatırlattı.