Güncelleme Tarihi:
Ege Bölgesi’ndeki yatırımlarına bir yenisini ekleyen Turkmall’ın bölgeye kazandırdığı alışveriş merkezi, Türkiye’nin çeşitli illerinde açılacak olan Novada markasının ilki olarak hizmete girdi. Novada Outlet Söke, Çocuk Eğlence Dünyası ile de çocuklu ailelere özel imkanlar sunacak. Bölgenin ilk açık hava konseptli Outlet AVM’si olma özelliğini de taşıyan Novada Outlet Söke, Aydın-İzmir Karayolu’nu Kuşadası, Söke-Didim ve Bodrum gibi gözde tatil beldelerine bağlayan kavşakta konumlanıyor. 31 bin metrekare üzerine inşa edilen Novada Outlet Söke, 26 bin 300 metrekare kiralanabilir alanıyla ulusal ve uluslararası 65 markayı tüketiciyle buluşturacak.
Yılda 4 milyon ziyaretçi bekleniyor
Kipa Extra, Boyner Outlet, Koton, LC Waikiki, De Facto, Teknosa, Burger King, Starbucks Coffee, Mudo City, US Polo, Toyz Shop, Derimod, Kiğılı, Tekin Acar Kozmetik, Mavi, Adidas, Fun Lab ve Efe’den Kırçiceği gibi seçkin ve tanınmış markaları ile özel fırsatlar sunacak. 40 milyon euro yatırım değerine sahip olan Novada Outlet Söke, inşaatından bu yana sağladığı istihdamın yanı sıra yaklaşık bin kişiyi istihdam edecek. 750 araç otopark kapasiteli Novada Outlet Söke’nin yılda 4 milyon ziyaretçi ağırlaması bekleniyor.
Bu tişörtler İzmirce konuşuyor!
Mavi’nin şehirler projesi büyüyor. Yepyeni tasarımlarla genişleyen ve fenomene dönüşen Mavi İstanbul Tişörtleri’nden sonra, artık İzmirlilerin ve İzmir’i sevenlerin de kendilerine özel tişört koleksiyonu var. 5’i kız ve 4’ü erkek olmak üzere 9 modelden oluşan Tişörtlerde, İzmirlilere özgü “gevrek”, “kumru”, “domat” ve “çiğdem” gibi günlük hayata dair kavramlar espirili bir dille tasarımlara yansıyor. “Çupraya çupra denir, çipura rakısız rokasız yenendir”, ”Çiğdeme çiğdem denir, çekirdek karpuzun içindedir”, “Domata domat denir, domates bir ispanyol hanımefendisidir”, “Gevreğe gevrek denir, simit yüzmeyi bilmeyenler içindir”, “Kumruya kumru denir, kanatları peynirdendir” gibi söylemlerin kullanıldığı tişörtlerin fiyatı 29,95 TL.
Forever New’da ipek şıklığı
Forever New, 21. yüzyıl Paris’inin modern ve sofistike havasını vitrinlerine taşıyor. Masumiyeti ipek dokulu elbiselerle buluşturan Forever New, kadınların şıklığını tamamlıyor.
Koleksiyonda yer alan pudra, mercan, kiremit ve ekru tonlarını kombinleyen bluzlar romantik bir hava yaratırken, krem renkli elbiseler masumiyetin çizgisini oluşturuyor.
Bahar esintisi çantalarda
Havalar ısınmaya başlayınca kıyafetlerin yanında aksesuvarlar da renklenmeye başladı. Home Store da baharın ve yazın renklerine uydu. Rengarenk kelebekler, rakam desenli çantalar Home Store mağazalarında.
Şıklığı sofranıza taşıyın
Güral Porselen, avantajlı kampanyaları ile şıklığı sofranıza taşıyor. Evlerini yenileyenler, evlenmek üzere olanlar için de fırsatlar sunan Güral Porselen‘in Premium Paket’i toplam 205 parça. Bu özel setin içinde 85 parça kare bone yemek takımı, 90 parça sandıklı çatal – bıçak takımı ve 30 parça yemek seti şık sofralara damgasını vuruyor.
Yarım asırlık marka SİM
Egeli erkek giyim markası SİM, tekstil sektörüne bundan tam 50 yıl önce girdi. 1962’de sadece perakende kumaş satışıyla, 25 metrekare dükkanda ticari hayatına başlayan SİM, günümüzde ikinci kuşak tarafından yönetiliyor. 300’ün üzerinde çalışanıyla Gaziemir’deki fabrikasında üretim yapan SİM aynı zamanda erkek giyim üzerine uzmanlaşmış, sadece bir ürün grubu değil takım elbise, tek ceket, pantolon, damatlık & aksesuvarı, ayakkabı, kemer, palto, kaban, mont gibi tüm giyim ihtiyaçları karşılayabilen bir marka olarak kendi ismiyle mağazalarında hizmet veriyor.
City Classic, Natural Style ve Cerimonia Uomo koleksiyonlarıyla günlük hayattan gece şıklığına kadar erkeklerin her ihtiyacını karşılayabilen marka; 300 noktada bulunmanın yanında, İtalya, Almanya, Fransa, Avusturya, İsviçre, Portekiz, Belçika, Danimarka, Polonya, Slovenya, Azerbaycan, Suriye , Mısır, Ürdün, Filistin , Fas, Mozambik’ de 6 yıldır kendi markasıyla ve özel markaların üreticisi olarak bulunuyor.
Geniş koleksiyon
Alper Balkır, yatırımlarını, “Her sektörde olduğu gibi hazır giyimde de daha kuvvetli yatırımlar yapılabilir. Ancak bu işe dahil olmuş herkesin bildiği ve beklentisi içinde olduğu gibi biz de, her firma veya perakende müşterisinin beklentilerini sadece üretici görüşüyle değil, detaylarıyla kalıp - dikiş kalitesi – kumaş - aksesuvarın beğenileni oluşturması için kişisel zevke de önem vererek, hizmet vermekteyiz. Bu kadar geniş bir koleksiyonun her mağazada sunulmasının amacı da budur” cümleleriyle anlatıyor.