Güncelleme Tarihi:
Say Reklam Yönetim Kurulu Üyesi Mahmut Güldoğan, IMM’yi Nisan 2014’te satın aldıklarını açıkladı. IMM’nin satın alınması, yurtdışı ağının genişletilmesi ve pazar payının artırılması için IMM’ye 4 milyon 500 bin Euro’luk yatırım yapmayı planladıklarını ifade eden Güldoğan, “İki yıl içinde Avrupa’nın 18 ülkesinde ürünlerimizi satan ve projelerimizi yöneten franchise’lara sahip olmayı, üç yılın sonunda da ihracat rakamımızı 20 milyon Euro’ya yükseltmeyi hedefliyoruz” dedi.
Say Reklam olarak kazandıkları yetkinlikler sayesinde şirketlerinin önünü uzun süreli ve sürdürülebilir bir şekilde açtıklarını ifade eden Mahmut Güldoğan, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Say Reklam olarak şu anda sadece Türkiye'ye değil tüm dünyaya yeni bir iş modeli sunuyoruz. Beş yıl içinde Avrupa'nın, 10 yıl içinde de dünyanın en büyük ve en iyi firması olma hedefiyle hareket ediyoruz.”
IMM’nin satın alınmasıyla birlikte Avrupa’da satış ve proje yönetimi konusunda çok önemli bir konuma geldiklerini anlatan Mahmut Güldoğan, iki yıl içinde Avrupa’nın 18 ülkesinde ürünlerini satan ve projelerini yöneten franchise’lara sahip olacaklarını vurguladı. Franchise modelinin kendi sektörlerinde kopyalanması çok güç, rekabet yetenekleri yüksek bir model olarak dünyaya sunacakları belirten Güldoğan, “Hedefimiz üç yıl içinde ihracat rakamımızı 20 milyon Euro’ya yükseltmek” diye konuştu. Avrupa lideri olma vizyonu ile IMM’nin satın almasını gerçekleştirdiklerini ifade eden Güldoğan, önümüzdeki dönemde tüm üretimin Türkiye’deki tesislerde yapılacağını söyledi. Üretimin tamamının Türkiye’ye taşınacak olması nedeniyle üç yıl içinde 250 kişilik yeni bir istihdam yaratılacağını vurgulayan Mahmut Güldoğan, Say Reklam’ın artan iş hacmi nedeniyle 2015 yılında 5 milyon TL’lik logo üretim hattı yatırımı yapacağını vurguladı.