Safran Klima hedef büyüttü

Güncelleme Tarihi:

Safran Klima hedef büyüttü
Oluşturulma Tarihi: Ekim 06, 2011 00:00

İzmir’den tüm dünyaya oto kliması satışı yapan Safran Oto Klima’nın sahibi Mustafa Tavaslı, 2011’in markalarının yükseliş yılı olduğunu söyledi, “Hedefimiz, 2012’de dünya çapında tanınmak” dedi.

Haberin Devamı

OTOBÜS ve minibüs klima pazarında faaliyet gösteren İzmir merkezli Safran Oto Klima, ürün yelpazesine midibüs klimasını da ekledi, çıtayı yükseltti. Firma sahibi Mustafa Tavaslı, müşterilerin isteğine uygun ürünler ürettiklerini, kalite, rekabetçi fiyat, ülke çapında yaygınlaşan 50’ye yakın bayi ve geniş servis ağıyla emin adımlarla büyüdüklerini söyledi.

Klima ürünlerine ilave olarak ar-ge çalışmalarını ve testlerini her geçen gün artırdıklarını belirten Tavaslı, “Son ürünümüz midibüs klimasında öncelikli hedefimiz yurtdışı OEM müşteriler. Yakın gelecekte de yurtiçi OEM firmalarıyla görüşmelerimizi başlatarak bu alanda da farklılığımızı ortaya koyacağız” dedi.

Marka değeri arttı

2011’in frigorifik soğutma sektöründe ağırlıklarını en iyi şekilde hissettirdikleri yıl olduğunu kaydeden Mustafa Tavaslı, “Toplam satış ciromuzda frigorifik soğutucunun payı yüzde 40’lara çıktı. Bu artışta yine en önemli faktör, Safran isminin yaratmış olduğu marka değeri, kalite, hizmet ve rekabetçi yapımız. Bu nedenle de Türkiye’nin önde gelen gıda üreticisi ve dağıtıcısı firmaların tercihi olduk” diye konuştu.


DEV ÜRETİM TESİSİ 

Haberin Devamı

Tavaslı, Türkiye pazarının yanısıra Afrika, Ortadoğu ve Avrupa ülkelerine konfor kliması, frigofirik soğutucu ve yedek parça imalatı yaptıklarını, bu pazarlardaki paylarını en üst seviyeye çıkarmayı hedeflediklerini ifade etti. 2011’in Safran markasının yükseliş yılı olduğunu belirten Mustafa Tavaslı, “Yaklaşık 1.5 milyon TL’lik yatırımla 2 bin 500 metrekarelik yeni üretim tesisimizle en hızlı hizmet ve kaliteyi sunmak için yola çıktık. Üretim kapasitemizi yılda 4 bin adete çıkardık” dedi.

DÜNYA MARKASI

 Kısa vadede hedeflerinin Safran markasının Türkiye’deki bilinirliğini artırıp, yaygınlaştırmak olduğunu, orta vadede ise bu markayı taşıyan ürünlerin kalitesini ispatlamak olduğunu dile getiren Mustafa Tavaslı, “Uzun vadede de dünyada üretilen her ticari araca Safran markalı soğutucu ve klimanın takılmasını hedefliyoruz” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!