Güncelleme Tarihi:
Aydın Sanayi Odası’nın desteğiyle gerçekleştirilen tanıtım konferansı ve deneme sürüşü büyük ilgi gördü. Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, 8 saat şarj edilen bir otomobilin yaklaşık olarak 185 kilometre gittiğini ifade ederek, “Bu araçlar sıfır karbondioksit salınımı yapıyor. En büyük masrafı 10 bin kilometrede bir pilinin değişmesi. Benim kullandığım araç da elektrikli. 20 bin kilometre yol yaptım 750 lira elektrik parası ödedim. Bunu benzinli araçla yaparsanız yaklaşık olarak 10 bin lira gibi bir rakam ödersiniz. Dizel araçla da yine 8 bin lira civarında akaryakıt parası ödemiş olursunuz” dedi. Renault Fluence ZE’nin en büyük masrafının 10 bin kilometrede bir pilini değiştirmek olduğunu kaydeden Aybar, sürücünün bunu abonmanlık haline getirmesiyle avantajının çok daha fazla olacağını kaydetti.