Ravika’nın hedefi dünya markası olmak

Güncelleme Tarihi:

Ravika’nın hedefi dünya markası olmak
Oluşturulma Tarihi: Mart 10, 2011 00:00

KESKİNOĞLU Şirketler Grubu’nun 2005 yılında üretimine başladığı Ravika, 2011 sonunda zeytinyağı pazarındaki payını yüzde 9’a yükseltmeyi hedefliyor.

Haberin Devamı

Bugün dünyanın 5 kıtasında Japonya’dan Amerika’ya, Brezilya’dan Avustralya’ya kadar 60’tan fazla ülkeyi Türk zeytinyağı ile tanıştıran Ravika, AR-GE’ye ağırlık vererek iç pazarda da tüketiciye “ilk”leri ulaştırıyor. Ravika’nın geniş ürün gamıyla çok farklı alternatif sunduğunu belirten Keskinoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, “Amacımız Ravika’nın bir dünya markası olması” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!