Promosyon sektörü tek yumruk oluyor

Güncelleme Tarihi:

Promosyon sektörü tek yumruk oluyor
Oluşturulma Tarihi: Haziran 10, 2008 00:00

Çeşitli hediyelik üreten 4 şirket, tek çatı altında biraraya geldi. Ortak Grişim Grubu iç ve dış pazarlarda tanıtım ve pazarlama atağına geçiyor.

PROMOSYON sektörünün farklı alanlarında hizmet veren dört üretici firma güçlerini birleştirerek ’Ortak Girişim Grubu’ çatısı altında biraraya geldi. Türkiye’de "promosyon günleri"nin ikincisini İzmir’de düzenleyen grup, Milano ve Dubai’de pazarlama üzerine faaliyet gösterecek ofisler açmayı planlıyor.

Atağa geçiyor

İstanbul merkezli, tekstil, şapka, anahtarlık, saat, kırtasiye malzemeleri gibi promosyon ürünleri üreticisi Acar Grup, Hesaş, Artar Tekstil ve Eray Reklam, tek çatı altında biraraya geldikleri Ortak Grişim Grubu ile yurtiçi, yurtdışı pazarlarda tanıtım ve pazarlama atağına geçiyor. Yurtiçi ve yurtdışında ofisler açılarak Türk promosyon sektörünün dünyaya taşınması hedefleniyor. Yurtiçinde promosyon günlerinin ilki Ankara, ikincisi İzmir’de gerçekleştirildi. Bundan sonra sırasıyla Kayseri, Gaziantep ve İstanbul’da yapılması planlanıyor. Acar Grup’un ve aynı zamanda Ortak Grişim Grubu’nun Başkanı Zekeriya Acar, promosyon günlerinde satış değil, tanıtım yaptıklarını belirterek, üreticilerin müşterilerle birebir görüşme imkanı bulduğunu söyledi.

Rakipler var

Acar, "Burada ’benim müşterim, senin müşterin’ anlayışını taşıyoruz. Dünyada devler birleşiyor. Neden Türk firmaları birleşmesin dedik. Karşımızda ciddi rakiplerimiz var. Özellikle Uzakdoğu ülkelerinden Çin ve Hindistan çok ciddi rakiplerimiz. Dünyada her yere dağıldılar. Bu ülkelerin işçilik, enerji, vergi maliyetleri bizim ülkemizin 10’da biri. Güçleri birleştirmekten başka alternatif yok. Birleşmezseniz yok olup gidersiniz. Bu güçbirliği ile tanıtım ve satış maliyetlerimizi en aza indirerek, karlılığımızı artıracağız" dedi.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!