'Mükemmel' büyüyor

Güncelleme Tarihi:

Mükemmel büyüyor
Oluşturulma Tarihi: Mart 16, 2015 01:11

KalDer'in Ulusal Kalite Hareketi’ne katılan DYO, uyguladıkları EFOM modeli ile büyük ilerleme gösterdi.

Haberin Devamı

DYO Boya Fabrikaları Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Serdar Oran, KalDer’in bu yıl 16’ncısını gerçekleştireceği Mükemmelliği Arayış Sempozyumu’nun ana sponsorları arasında yer aldıklarını açıkladı. Amaçlarının kalite hedeflerine katkıda bulunmak olduğunu söyleyen Oran, KalDer’in Ulusal Kalite Hareketi’ne katıldıkları ve EFQM Mükemmellik Modelini uygulamaya başladıkları günden bugüne şirket olarak büyük ilerleme kaydettiklerini getirdi.


TÜM TOPLUMA GEREKLI
Kalite ve mükemmelliğin sadece şirketler özelinde değil, bireyden başlayarak tüm kurum ve kuruluşlarla birlikte toplumun geneline yayılması gerektiğini ifade eden Oran, DYO olarak sürdürülebilir büyüme hedeflerinin en başında kalite ve standartlara verdikleri önemin geldiğini aktardı. Oran, “Artık birbirine daha bağlı, aynı hedeflerde buluşmayı başarabilen, daha güçlü bir ekibiz. Mükemmellik yolculuğu aynı zamanda bize hangi noktalarda iyi olduğumuzu, hangi alanlarda kendimizi geliştirmemiz gerektiğini de öğretti, öğretmeye devam ediyor” dedi.

Haberin Devamı

KURUM KÜLTÜRÜ
Kalite ve mükemmelliğin sadece şirketler özelinde değil, bireyden başlayarak tüm kurum ve kuruluşlarla birlikte toplumun geneline yayılması gerektiğini ifade eden Oran, DYO olarak sürdürülebilir büyüme hedeflerinin en başında kalite ve standartlara verdikleri önemin geldiğini aktardı. Oran, “Artık birbirine daha bağlı, aynı hedeflerde buluşmayı başarabilen, daha güçlü bir ekibiz. Mükemmellik yolculuğu aynı zamanda bize hangi noktalarda iyi olduğumuzu, hangi alanlarda kendimizi geliştirmemiz gerektiğini de öğretti, öğretmeye devam ediyor” dedi. KalDer’in Ulusal Kalite Hareketi’ne katılan DYO, uyguladıkları EFOM modeli ile büyük ilerleme gösterdi. ? Kalite ve mükemmelliğin DYO’nun kurum kültürünün bir parçası olduğunu vurgulayan Genel Müdür Serdar Oran, kalite konusundaki çalışmaların 1993 yılında, boya sektöründeki ilk ISO 9003 Kalite Güvence Belgesi’nin alınması ile başladığını belirtti. DYO olarak süreçleri 6 farklı Yönetim Sistemi ile yönettiklerini kaydeden Oran, “Bu yaklaşımı bir yaşam biçimi haline getirmiş durumdayız. Mükemmellik yolculuğumuzu ise EFQM Mükemmellik Modelini kullanmaya başlayarak daha üst bir noktaya taşıdık” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!