Eray ARPAŞİN, (DHA)
Oluşturulma Tarihi: Kasım 13, 2012 00:00
MOVENPICK Hotel İzmir, dünya genelinde bulunan 72 Mövenpick oteli arasından “Müşteri Memnuniyeti” konusunda birinciliği kazandı.
Otelde kalan müşterilerinin yüzde 42’sinin eski müşterilerden oluştuğunu belirten Mövenpick Otel İzmir Genel Müdürü Melik Kızılcan, ekip olarak iyi bir iş çıkardıklarını söyledi. İzmir’e gelen turistlerin de çoğunlunun birkaç kez giriş yaptıklarını belirten Kızılcan, “İzmir’i sevdiler ki bir daha gelmeyi tercih ediyorlar” dedi. Kızılcan, “İzmir EXPO’yu yaparsa, artık dünya şehri olur ve dünya haritasındaki yerini alır. EXPO’nun gelmesiyle birlikte herşey gibi turizm de daha çok canlanacak ve ileri düzeye taşınacak. Birçok dünyaca ünlü otel zinciri yavaş yavaş İzmir’e gelmeye başladı. Biz ne kadar çok otel fazla olursa İzmir için o kadar iyi olacak diyenlerdeniz. Turizmde çeşitlilik ve farkı destinasyonlar yapılacak. Turizmde hep daha ileri demek için hiçbir eksiğimiz kalmaz” dedi. Geçtiğimiz yıl World Travel Awards tarafından “Türkiye’nin Önde Gelen İş Oteli” seçilen Mövenpick Hotel İzmir, aldığı ‘Green Globe’ sertifikasıyla hizmetlerinde çevreci uygulamalara ağırlık verirken, müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmayı hedefliyor.