Güncelleme Tarihi:
ANADOLU’nun köfte, şiş, beyti, kebap, sucuk gibi geleneksel lezzetlerini, çağdaş beslenme alışkanlıkları ile bütünleştirerek Türkiye’de bir ilke imza atan Ekmekiçi, yurtdışına açılıyor. 2008 yılına kadar sadece İzmir’de kendi şubelerini açan şirket, yoğun talep üzerine altyapısını oluşturarak franchising sistemi ile yurtiçinde 1.5 yılda 17 şubeye ulaştı. Gelecek dönemde franchising sistemine devam etmeme kararı alan firma, ağırlığını yurtdışına verecek.
10 şube ile hizmet
ABD dahil 14 ülkede marka tescillerini sonuçlandıran şirketin Yönetim Kurulu Başkanı Veysi Öncel, yurtdışına İskandinav ülkeleri ile açılmaya başlayacaklarını belirterek, et ihtiyacını oradaki ülkelerden sağlayacaklarını dile getirdi. Öncel, “O bölgede kuracağımız üretim tesislerinde, buradaki formülleri uygulayacağız. Bir yerde üretim tesisi kurup, oradan diğer ülkelere yayılacağız” dedi. 2000 yılında Alsancak’ta açılan ilk şubenin ardından şu anda 6’sı franchise olmak üzere 10 şube ile hizmet verdiklerini vurgulayan Öncel, “Franchise konusunda çok zorlanıyoruz. Aynı lezzet ve kaliteyi, aynı standardı tutturmaya çalışıyoruz ama maalesef istediğimiz gibi yapmakta zorlanıyoruz” diye konuştu.
HEDEF CİRO
Ekmekiçi’nin 10 şubesinde 6 milyon dolara yakın ciro elde ettiklerini belirten Öncel, 2010 yılında 7.5 milyon dolar hedeflediklerini söyledi. Öncel, “Merdivenleri yavaş yavaş tırmanmayı ve büyümeyi hedefliyoruz. Devamlı olarak yeni ürünlerimizle çeşitliği artırmaya çalşıyoruz. Hedeflediğimiz rakamlara yakında ulaşmış olacağız” dedi.