Güncelleme Tarihi:
Bitkisel yağ sektörünün Egeli firmalarından Küçükbay Grup, geçen yıl içinde yelpazesine kattığı yeni ürünleriyle alanında yeniliklere imza atarken, Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, 2016 yılında atılımların süreceğinin işaretini verdi. Tüketicilerine Orkide markasıyla ayçiçek yağı, mısır yağı, zeytinyağı, soya yağı, kanola yağı, bitkisel karışım yağları ile hizmet veren Küçükbay Grup, margarin grubunda da hem tüketiciye, hem de catering sektörüne yönelik ürün yelpazesiyle dikkat çekiyor. Catering sektöründe, tatlı üreticileri ve özel yemek fabrikaları tarafından tercih edilen Orkide markası, geçtiğimiz yıllarda bünyesine Ekiz Zeytinyağları’nı da katarak aileyi büyüttü. Küçükbay A.Ş., tüketicilerine sunduğu Omega 3 ve Aspir yağları ile sağlığa önem veren imajını da güçlendirdi.
Küçükbay Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, Orkide Omega 3’ten çok olumlu geri dönüşler aldıklarını, ürünün satış performansından oldukça memnun olduklarını söyledi. Küçükbay, "İnsan sağlığına büyük yararları olduğu kanıtlanmış Omega 3 yağ asitleri bakımından zengin ürünümüzün aldığı olumlu tepkilerden dolayı gururluyuz. Küçükbay A.Ş.’nin üstün teknolojisi ile uzman ekipleri tarafından titizlikle üretilen Orkide Aspir Yağı ise, doymamış yağ asitlerinin yüksek olması nedeniyle kötü kolesterolü düşüren; iyi kolesterolü yükselterek trigliserit sayısını düşüren; damar sertliğini önleyen kalp dostu bir yağdır. Bünyemizde bulunan bütün markalarımızda sağlığı ve kaliteyi daima ön planda tutuyoruz. Bu anlamda sağlıklı ürünleri araştırma ve geliştirme çalışmalarımız aralıksız sürüyor" dedi.
Kalite, ileri teknoloji, ürün çeşitliliği ve üstün kapasite anlayışıyla ülke ekonomisine katkı sağlamaya, tüketicilerine de kaliteli ürünler sunmaya devam edeceklerini belirten Küçükbay Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, "Yeni Türkiye’nin inşaasında ihracat en önemli kozumuz. Küçükbay A.Ş. olarak bu bilinçle ihracat ağımızı, ihracat yaptığımız ülke sayısını her geçen gün artırmanın gayretindeyiz" diye konuştu.
"İHRACAT EN ÖNEMLİ KOZUMUZ"
2016 yılı için yüzde 20’yi aşan büyüme hedeflerinin yanı sıra ihracat hedefini de 100 milyon doların üzerine çıkardıklarını belirten Ahmet Küçükbay, sözlerini şöyle sürdürdü:
"2016 yılında çıtamızı çok daha yukarılara taşımayı hedefliyoruz. Kuruluş olarak önümüz açık ve her zamanki gibi hedeflerimiz büyük. Ülkemizin 2023 hedeflerine ulaşması, daha refah, daha aydınlık bir Türkiye’nin inşaasında ihracat en önemli kozumuz. Küçükbay A.Ş. olarak bu bilinçle ihracat ağımızı, ihracat yaptığımız ülke sayısını her geçen gün artırmanın gayretindeyiz."
Zeytinyağı ve diğer bitkisel yağların önemli ihracat potansiyeli oluşturduğunu belirten Orkide Yağları İhracat Satış ve Pazarlama Müdürü Hamide Tunçsiper de "120’den fazla ülkeye ihraç ettiğimiz Orkide markamızın satışlarını artırmayı hedeflerken yeni pazarlara açılma fırsatlarını da değerlendiriyoruz" dedi.