Güncelleme Tarihi:
1998 yılında kendi markasını yaratmak ve tüketici ile buluşturmak amacıyla üretime başlayan, 2007’de bilinçli tüketicinin tercihinin bitkisel ve naturel ürünlere yönelmesiyle bu alanda çalışmalarını yoğunlaştıran Naturis Kozmetik Çözümler’in kurucusu Atalay, “Kozmetik sadece görsellik değil, aynı zamanda kişisel bakım ve sağlıktır” diyerek, şunları söyledi;
MUTLU TÜKETİCİ İÇİN
“Ürün gamımızda iki konsept belirledik. Biri ülkemizde de ilk olacak keçi sütünden, diğeri Anadolu coğrafyasının endemik bitki florasının zenginliği olan Ölmez otu’ndan formüle edilmiş Solaje kremleri. Her iki ürünün ar-ge ve formülasyon çalışmaları bir yıl sürdü. Solaje olarak tüketicinin cildindeki yenilenmeyi, ışıldamayı, parıltıyı, nitelikli hale gelmesini, hücrelerin tazelenmesi sonucu gençleşmeyi hissederek mutlu olmasını hedefliyoruz.
DIŞ PAZARLARA AÇILACAK
Bu yılın sonlarında yurt dışına açılmayı planladıklarını söyleyen Atalar, görüşmelere başladıklarını kaydetti. Eczanelerde ve naturel konseptine uygun bazı kozmetik mağazalarında raflara giren Solaje markalı ürünler için on-line satış da başladı. www.solaje.com hem ürün bilgilendirme, hem de kişisel bakım ve sağlık anlamında bilgilerin paylaşıldığı interaktif bir site olarak hizmete girdi.