Güncelleme Tarihi:
Keskinoğlu, kişi başı 41 kilogramlık tüketimle Türkiye’nin iki katı tüketime sahip olan pazarda, Yas Island, Palm Jumeriah ve Dubai International Airport gibi birçok önemli projenin sahibi olan Man Investments ile 5 yıllık anlaşmaya imza attı.
Man Investments’ın CEO’su Mohamed Al Shehhi ile yapılan anlaşma kapsamında Keskinoğlu bu yıl sonuna kadar Dubai’ye 15 milyon dolarlık piliç eti ve 5 milyon dolarlık da yumurta ve zeytinyağı ihracatı gerçekleştirecek.
Türk Bayrağı vurgusu
Keskinoğlu Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, “4 yıldır bölgede oldukça aktif bir strateji izliyoruz. Man Investments’le yaptığımız bu son anlaşmayla artık Türk markasının girmediği market neredeyse kalmayacak. Bu pazara gönderdiğimiz ürün ambalajlarında Türk ürünü vurgusunu artırmak için Türk Bayrağı görseli kullanıyoruz” dedi.
Distribütörlerinin dağıtım ağında, aralarında Carrefour, Union Coop, Spinneys, Geant ve Hyper Panda’nın bulunduğu 200’ü aşkın mağaza zincirinin yer aldığını belirten Keskinoğlu, “Yıl sonuna kadar yaklaşık 6 bin tonluk ihracat yapacağız. 50 yılık tecrübemiz, tam entegre tesis olma özelliğimiz, Türk markası olmamız, helal üretim yapmamız, piliç eti ürünlerini hava ile soğutarak içindeki su miktarını sıfıra indirmek suretiyle ürünün raf ömrünü korumamız gibi nedenler bu işbirliğinde bizim elimizi güçlü kıldı” diye konuştu.
Tavvuk da açılacak
Keskinoğlu yetkilileri, Naboodah Grubu ile fast food markaları Tavvuk Restoran için de görüştüklerini ve olumlu bir seyirde ilerlediğini kaydetti. Tavvuk restoranların, Dubai’nin en büyük alışveriş merkezleri arasındaki The Dubai Mall, Emirates Mall, Burjuman Center gibi noktalarda açılması planlanıyor.
En çok pişiç sosis seviyorlar
Bölge halkının piliç etinde daha çok sosis, naget, burger ve bütün piliç gibi ürünleri tercih ettiğini kaydeden Keskin Keskinoğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Bölgedeki reklam faaliyetlerimizi artıracağız. TV, radyo, gazete ve outdoor gibi mecralarda daha çok yer alacağız. Market içi tadım aktivitelerine de hız kazandıracağız. Hedefimiz 2015’e kadar bu ihracat rakamını yüzde 100 artırmak.”