Oluşturulma Tarihi: Nisan 04, 2008 00:00
Emlak konusunda tüketicinin her konuyu bulduğu iddialı tek adres hurriyetemlak.com’un reklam filmi beğenildi. Tüketici ile 5 Nisan 2006 yılında buluşan gayrimenkul sektörünün uzmanı olan hurriyetemlak.com internet sitesi 2. yaşını iddialı bir reklam kampanyası ile kutluyor.
Stratejik altyapı çalışmaları ve senaryosu Gram Reklam tarafından hazırlanan reklam filminin yapımında, iddialı reklam filmleri yapan genç kuşak yönetmenlerden Nadir Bekar ve "Mutluluk" filmi ile Yeşilçam ödüllerinde "En İyi Görüntü Yönetmeni" ödülünü kazanan Mirsad Heroviç görev aldı. Kampanyanın reklam filmleri ve radyo spotunda kullanılan müziğini Rebel Moves grubunun kurucusu olan reklam müzikleri bestecisi Ömer Ahunbay hazırladı.
Reklam filminde ev aramak için kebapçıya giden, ancak sonuca ulaşamayan bir gencin hikayesi anlatıldı. Filmde, mahalle esnafına danışarak ev bulma kültürünün gerilerde kaldığı, internet ortamında bir tuşa dokunarak aranılan evin özellikleri ve tüm ayrıntılarının görüldüğü eğlenceli biçimde işlendi. Kampanya için iki reklam filmi çekildi. İkinci filmin Türkiye’de ilk kez yapılacak uygulama ile sadece internette yayınlanması merakla bekleniyor. Kampanyanın radyo reklamlarında, herkesin çocukluğundan aşina olduğu bir melodi kullanıldı. Hurriyetemlak.com’un aylık toplam ziyaret sayısı 2,5 milyon. Siteyi her ay 1 milyonu aşkın farklı kişi ziyaret ediyor. Sitenin 5 bin 300 kurumsal, 152 bini aşkın bireysel üyesi bulunuyor. Hurriyetemlak.com güncel 408 bini aşkın emlak ilanı ile ziyaretçilerine geniş seçenekler sunuyor.