İZMİR, (DHA)
Oluşturulma Tarihi: Şubat 12, 2016 12:50
HIZLI ve etkin hizmet sunmak için çalışmalarını sürdüren, bunun için de teknolojik gelişmelerden faydalanan Karşıyaka Belediyesi, WhatsApp İletişim Hattı kurdu. İsteyen herkes, bugünden itibaren 0530 125 13 55 numaralı telefona öneri ve taleplerini, karşılaştıkları sorunları mesaj ve fotoğraf olarak iletebilecek, kısa sürede dönüş sağlanacak.
Karşıyaka Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep ve öneriler ile tespit edilen sorunları artık WhatsApp İletişim Hattı üzerinden, daha hızlı ve pratik olarak yanıtlayacak. Bu uygulama için hazırlanan 0530 125 13 55 numarasını akıllı telefonlarına kaydeden vatandaşlar, belediye ile ilgili her öneri ve talebi, fotoğraf ya da sorunu konum alanı ile birlikte anında ve en kolay yoldan yetkililere iletebilecek.
Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü bünyesindeki görevliler tarafından değerlendirmeye alınacak olan iletiler, ilgili müdürlüklerle paylaşılarak en kısa sürede çözüme kavuşturulacak ve mesaj sahibine geri dönüş yapılacak. O an için belediyeye gelme imkanı bulunmayan Karşıyakalılar, WhatsApp İletişim Hattı sayesinde, istediği tüm bilgilere en kısa sürede ulaşma şansı yakalayacak. Uygulama
İzmir’deki belediyeler arasında ilk kez hayata geçecek. Uygulamanın amacı dışında veya hakaret içerikli kullanılması halinde yasal haklar saklı tutulacak.
Karşıyaka Belediye Başkanı
Hüseyin Mutlu Akpınar, "Karşıyakayı, Karşıyakalılarla yönetme sözümüzü tutmak ve Halkın Belediyesi’ni yaratmak için kendimizi her geçen gün geliştiriyor, teknolojik kolaylıklarla çalışmalarımızı destekliyoruz. Vatandaşlarımıza daha hızlı ve etkin hizmet sunmak için kullanıma açtığımız WhatsApp İletişim Hattı sayesinde, hem yurttaşlarımızla daha kolay iletişim kuracağız hem de talep ve önerileri en kolay yoldan çözüme kavuşturacağız" dedi.