İzmirli esnaf seçim ekonomisi küskünü

Güncelleme Tarihi:

İzmirli esnaf seçim ekonomisi küskünü
Oluşturulma Tarihi: Nisan 25, 2011 00:00

Fotoğraf çekimi, ilanlar, internet sitesi, seçim bürosu, basın ekibi gibi pek çok kalemde farklı sektörlere hareketlilik getirmesi beklenen ve sadece bir adaya ortalama 100 bin TL’ye mal olan seçim harcamaları, yereldeki reklamcı ve matbaacıların eleştirilerine hedef oldu.

Haberin Devamı

İzmirliler, tüm promosyon işlerinin İstanbul ve Ankara’da yapılmasına sitem etti. İzmir Reklamcılar Derneği Başkanı Murat Türkay, şimdiye kadar profesyonel yardım isteyen aday bulunmadığına dikkat çekti, “Telefonla danışan bile yok” dedi. Bu kampanyaların profesyonelce yapılması gerektiğini ancak halihazırdaki çalışmaları “basmakalıp” bulduğunu söyleyen Türkay, “Hazır kalıpların üzerinde fotoğrafı değiştirip, kopyala-yapıştır ve yayınla tarzında bir durum var. Ancak çok daha yaratıcı konular üzerinden çalışılarak kampanya yürütülmeli” diye konuştu.
İTO Meclis Üyesi Kazım Çam, her seçim öncesinde İzmirli esnafın da pastadan pay alması için çalışma yürüttüklerini hatırlattı, “Buradan oy isteniyorsa buradaki esnaf da mutlu olmalı. Ama işler Ankara’dan veriliyor” dedi.
İzmir Matbaacılar Odası Başkanı Ceyhun Geçtan da promosyon işlerinin tek elden verilmesine ve hareketliliğin küçük esnafa yansımamasına tepki gösterdi.
Geçtan, “Adil paylaşım isteniyorsa iş parti genel başkanlarına düşüyor” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!