Güncelleme Tarihi:
Bisquitte, ilk şubesini İzmir’de Pınarbaşı Akademi olarak açtı, iki yıl gibi bir sürede Bornova Küçükpark, Gaziemir Optimum AVM, Manisa Magnesia AVM ve Alsancak Kordon şubeleri ile büyümeye devam eden bir marka oldu. Bisquitte, mekan konseptinden sunumlarına, tasarımlarından mönüsüne kadar dikkat çekiyor. Markanın yaratıcısı Umut Saçan aynı zamanda US Brainworks ajansının da kurucusu. Saçan, İzmir’den başlayan ve İstanbul’a giderek büyümesini sürdüren yatırımları ile ilgili şu bilgileri verdi;
“Günümüzde, tüketiciye sunduğunuz ürün kadar sunduğunuz duygu ve deneyim de önemli. Bu anlayış doğrultusunda bugüne kadar yerleşmiş değerleri ve bu değerleri temsil eden markaları inceleyip analiz ettik, bugünün kentli insanının ihtiyaçlarına yeterince cevap verip veremediklerini irdeledik. Marka stratejisi, sunum tasarımları, reklam ve iletişim tasarımları, gibi süreçlerin ardından Pınarbaşı Akademi restoran ve mutfağımızı açtık. İki yıl süresinde de diğer şubelerimizi açtık. Çok yakında İstanbul’da olacağız.”
Bisquitte’in genç kesimden orta yaş üstü kesime kadar geniş bir kitleye hitap ettiğini de ekleyen Saçan, Dünya mutfaklarının karma lezzetlerinden oluşan birçok yaratıcı tadı beğenine sunmak için yola çıktıklarını sözlerine ekledi.