Güncelleme Tarihi:
Türk Hava Yolları ile Lufthansa’nın ortak kuruluşu SunExpress, düzenlediği kampanya ile aktarmasız seferlere dikkat çekmek ve yolcuların zaman kaybı olmadan daha rahat seyahat edebilmesi için aktarmalı uçuşlara karşı kampanya başlattı. “İstanbul Çık Aradan” temalı kampanyada, yolcuların direkt uçuşlarla hem zaman kazandığı hem de daha rahat seyahat edebildiği olgusu vurgulanıyor.
Tanıtım kampanya çerçevesinde, aktarmalı seferlerin merkezi konumunda olan İstanbul’un zorunlu uçuş güzergâhı olarak eleştirel karaktere büründürüldüğü beş ayrı film çekildi. İstanbulcikaradan.com sitesinde ve SunExpress’in bütün sosyal medya kanallarında yürütülen kampanyada Adana, Kars, Diyarbakır, Trabzon ve Almanya olmak üzere çekilen reklam filmleri Sosyal Medya’da büyük beğeni topluyor. Kampanya çerçevesinde sunulan klipler ilk 3 günde 500 binin üzerinde kişi tarafından izlendi. Kampanya için oluşturulan mikro site, istanbulcikaradan.com’da filmlerin yanı sıra uçak bileti ödüllü kelime oyunu da ziyaretçilere sunuluyor.
Aktarmalı uçuşlara karşı başlatılan kampanya hakkında bilgi veren SunExpress’in Ticaretten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Server Aydın, “İzmir ve Antalya’yı hem iç hem de dış hatlarda tarifeli seferlerle en fazla noktaya aktarmasız bağlayan SunExpress, Türkiye’nin 15 kentinden Avrupa’da 42 noktaya direkt tarifeli seferlerle uçan tek hava yolu şirketi. Diğer hava yolu şirketlerinin aksine merkezimiz Antalya’da, HUB’ımız ise İzmir’de. İstanbul’un hava trafiği ise herkesin malumu. Bu noktadan yola çıkarak, aktarmasız uçuşlara dikkat çeken, yolcuların zaman kaybı olmadan, direkt seferlerle daha rahat yolculuk yapabileceklerine dair bir farkındalık yaratmak istedik” dedi.
Tanıtım kampanyası hakkında bilgi veren Aydın, “Kampanyamız SunExpress’in bütün sosyal medya kanallarında ve istanbulcikaradan.com sitesinde yürütülmekte. Aktarmasız uçuşlara dikkat çekmek için eğlenceli 5 ayrı kısa klip hazırlandı. Aktarma merkezi olan İstanbul ise eleştirel bir karaktere büründürüldü ve her klipte farklı tiplerde karşımıza çıkıyor. Klipler oldukça ilgi çekti; ilk üç günde 500 binden fazla kişi tarafından izlenildi. Ayrıca mikro sitemiz istanbulcikaradan.com’da kelime oyunu da mevcut, oynayanlar ücretsiz uçak bileti kazanma şansını elde edebiliyor” dedi.