Hedef 2 yılda 35 şube

Güncelleme Tarihi:

Hedef 2 yılda 35 şube
Oluşturulma Tarihi: Aralık 12, 2014 01:10

Balkan lezzetlerini İzmir’e getiren Somunarası, kısa vadede yurt içinde büyüyüp, orta vadede yurt dışına açılacak.

Haberin Devamı

‘BİR Balkan Köftecisi’ sloganıyla gıda sektörüne hızlı bir giriş yapan Somunarası, kısa sürede şube sayısını 3’e çıkardı. Balkanlara özgü tüm köfte çeşitlerinin orijinaline göre hazırlayan marka, iki yıl içinde Türkiye genelinde mağazalaşacak. Somunarası’nın hedefi, 2 yılda 35 şube. Tamamen franchising modeliyle büyümeyi planlayan markanın orta vadeli programında ise yurt dışına açılmak var. İlk şubelerini beş ay önce Karşıyaka Girne’de açtıklarını hatırlatan Somunarası’nın kurucularından Arif Avcı, yoğun talep sonrasında geçtiğimiz günlerde de Bostanlı’da ikinci şubeyi hizmete aldıklarını, bu hafta sonu da Bornova’da üçüncü şubenin devreye gireceğini söyledi.

Hedef 2 yılda 35 şube

Haberin Devamı

Avcı, “İzmir’den Türkiye’ye önemli bir zincir kazandırma hedefiyle yola çıktık ve şu anda Türkiye’nin farklı kentlerinden yoğun bayilik talepleri alıyoruz. Hedefimiz Türkiye geneline yayılmak. Önümüzdeki yıl İzmir dışındaki ilk mağazamızı İstanbul’a açmayı planlıyoruz. 2015’te 15 şube açma düşüncemiz var. İki yılda mağaza sayımızı 35’e çıkarmak istiyoruz. Hem cadde, hem de AVM’lerde yer alacağız” dedi. Şartlar doğrultusunda orta vadede gündemlerinde yurt dışında da mağaza açmanın olduğunu ifade eden Arif Avcı, burada da master franchise modeliyle yol almayı düşündüklerini dile getirdi.

Hedef 2 yılda 35 şube

ORİJİNALİNE UYGUN

Mönülerin yüzyıllar boyunca nesilden nesile aktarılan orijinal tariflere sadık kalınarak hazırlandığını anlatan Avcı, “En büyük desteği 1993’te Türkiye’ye gelen ortaklarımızdan Dzevada Kavara’dan aldık. Bütün Balkan lezzetlerinin formülünü o hazırladı. Üretimi de bu formüle uygun çeşitili firmalar bizim için hazırlıyor. Somunlarımız Akhisar’dan, yoğurt ve ayranımız Tire’den geliyor. Balkan köftesi çeşitlerinin yanı sıra soslarla hazırlanmış tavuk çeşitleri, yöresel dokunuşlarla hazırlanmış yan ürünler ile nadir bulunan tatlılarına kadar bir çok ürünü sunuyoruz” dedi.

Haberin Devamı

Hedef 2 yılda 35 şube

GÜNLERİN ADRESİ

Müşteri profilerini oldukça geniş olduğunu ifade eden Arif Avcı, “Ancak, son dönemde günlerin adresleri değişmeye başladı. Artık ev kadınları misafirlerini restoranlarda ağırlıyor. Biz de öğleden sonraki süreci onlara ayırıyoruz. İlerleyen günlerde onlara yönelik özel pazarlama sistemlerimiz olacak. Bunlardan biri de evdeki günlere servis yapmak” diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!