Hayat bunaltınca Venüs rahatlatır

Güncelleme Tarihi:

Hayat bunaltınca Venüs rahatlatır
Oluşturulma Tarihi: Ocak 06, 2000 00:00

Haberin Devamı

VENÜS Pilsner'in görünümü değişti. Omuzlu, yuvarlak hatlı yeni Venüs, ambalajı ile dikkat çekiyor. Yüzde 5 alkol içeren açık renkli biranın yeni sloganı ise ‘‘Hayat Bazen Bunaltır, Venüs Rahatlatır''. Almanya'dan gelen şerbetçi otunun Pınarbaşı kaynak sularıyla birleşmesinden üretilen Venüs Pilsner, biracıların yeni gözdesi olacak.

ESBAŞ’ın hedefi ABD’li firmalar

EGE Serbest Bölge Kurucu ve İşleticisi ESBAŞ'ın gözü ABD'de. Bölgede faaliyet gösteren yabancı sermayeli firma sayısının 100 olduğunu belirten Yönetim Kurulu Başkanı Kaya Tuncer, ‘‘2000 için yeni stratejiler belirledik ve ABD pazarına yöneleceğiz. Öncelikli hedefimiz Türkiye'de faaliyet gösteren ABD'li firmalar'' dedi.

Hugo Boss 450 kişi alacak

EGE Serbest Bölgesi'nde geçtiğimiz aylarda üretime başlayan Almanya'nın tekstil devi Hugo Boss, önümüzdeki günlerde ikinci vardiyaya geçerek, üretimini artıracak. 23 bin metrekarelik kapalı alanda, 450 kişiyle üretim yapan Hugo Boss yetkilileri, ‘‘Üretimi ikiye katlamak istiyoruz. Bunun için 450 kişi daha istihdam edeceğiz'' dedi.

Viking’ten yeni yılda yeni ürün

VİKİNG Temizlik Ürünleri, yeni yıla yeni ürünle girdi. 25'inci kuruluş yıldönümünü kutlayan firmanın Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Avcı, ‘‘30 ürün grubunda 98 çeşidimiz var. Yılın ilk aylarında bulaşık makinası toz deterjanı, parlatıcısı ve tuzunu piyasaya sunacağız. (Her evde mutlaka bir Viking temizlik ürünü olmalı) yeni sloganımız olacak'' dedi.

Sunel Ticaret'in Uzakdoğu seferi

SUNEL Ticaret, Hong Kong'99 Fuarı'na katılarak Türk tütüncülüğünde aktif pazarlama yönünde ilk adımı attı. Hong Kong'99'un çok başarılı geçtiğini belirten Genel Müdür Kazım Gürel, ‘‘Fuardaki başarımız Türk tütüncülüğünün gelişiminin uluslararası piyasalara yansımasını sağladı. Fuara, bölgeden bi çok tütün ve sigara üreticisi katıldı'' dedi.

Fuarcılık bu yıl daha gelişecek

EFOR Fuarcılık Genel Müdürü Doğan İşleyen, sektörün 2000'li yıllarda daha da gelişeceğini söyledi. Avrupa'da fuarcılığın önemli bir sektör haline geldiğine dikkati çeken İşleyen, ‘‘2000'li yıllarda Türkiye'de de fuara katılma bilinci, tüm firmaların yöneticilerinde oluşacak'' diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!