Gözünü liderliğe dikti

Güncelleme Tarihi:

Gözünü liderliğe dikti
Oluşturulma Tarihi: Eylül 07, 2013 02:01

Yeni Corolla ile iddialı bir çıkış yapan Toyota, 2020 yılında Türkiye’nin birinci markası olmayı hedefliyor.

Haberin Devamı

TOYOTA Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur, yeni Corolla’nın satışa başlamasıyla rekora imza atmayı ve 2020 yılında ise Türkiye’de lider otomobil markası olmayı hedeflediklerini belirtti.

Dünyanın lider otomobil üreticilerinden Toyota, yenilenen yüzüyle Türkiye turu kapsamında Çanakkale’ye geldi. Teknolojisinin yanında, yeni dizaynı ve konforuyla da dikkat çeken yeni Toyota modelleri, başta yeni Corolla olmak üzere Çanakkale Toyota Plaza Aydoğan’da tanıtıldı.

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. Kurumsal İlişkiler Direktörü Selim Okutur, markanın son iki yılda geçirdiği evrime tanıklık ettiklerini, görsel bir değişim içine girdiklerini belirterek, “Toyota bugüne kadar teknolojik donanımları, konforu, güvenlik ekipmanları ve yakıt tüketimiyle öne çıkıyordu. Bugünden sonra ise tasarımlarıyla çıkacak. Bu yeni tasarım anlayışını şimdi de Türkiye’de üretilen yeni Corolla ile görme imkanı buluyoruz. Bizim için müşteri memnuniyeti satıştan daha önce geliyor. Bunun için üstün efor sarf ediyoruz. Araştırmalar gösteriyor ki özellikle satış sonrası müşterilerin bize duyduğu güven markamızı zirveye taşımıştır” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!