Güncelleme Tarihi:
François Torel’den Mert Optik’e eğitim MERT Optik çalışanları, dünyaca ünlü gözlük markası Tag Heuer firmasının Hilton Oteli’nde Logo Grup’un ev sahipliğinde düzenlenen toplantıda François Torel’den marka eğitimi aldı. Tag Heuer’in lüks tüketimde dünyanın 4’üncü büyük firması olduğunu kaydeden Logo Grup Satış ve Pazarlama Müdürü Murat Çalışkan, “Adana, antalya, istanbul ve izmir’de seçkin bayilerimizle marka lansmanları gerçekleştiriyoruz” dedi. Mert Optik Genel Müdürü Mert Pala “Marka imajını korumak ve geliştirmede eğitim projeleri bizim için ayrı bir yer tutuyor” dedi.
Villeroy & Boch’tan evlenecek çiftlere
ÖNÜMÜZDEKİ günlerde izmir’de ilk mağazasını açmaya hazırlanan dünyanın en tanınmış sofra ürünleri markası Villeroy & Boch, evlenecek çiftlere özel olarak hazırladığı Bride’s Card ile cazip fırsatlar sunuyor. Düğün hediyesi seçimini çifte bırakan Bride’s Card sistemi, internet üzerinden pratik bir şekilde kontrol edilebilen hesap, bir yıl boyunca kullanım hakkı tanıması gibi özellikleriyle evlilik öncesi zahmetli bir dönemin kolayca geçirilmesini sağlıyor. Evlenecek çift tarafından açılan özel Brides Card hesabına, çiftin yakınları Villeroy & Boch mağazalarında doğrudan para yatırabildiği gibi, internet üzerinden, banka havalesiyle ve kredi kartı talimatı ile de ödeme yapabiliyorlar.
Neg’in yenisi ile artık kötü kokulara son
NEG Endüstriyel ve Elektrikli Cihazları, Bodrum’da yarın başlayacak “9’uncu Otel Ekipmanları ve Gıda Fuarı’nda yenilikçi ürün yelpazesini sergileyecek. “Daha iyi bir gelecek için” sloganıyla yola çıktığı koku yokediciler pazarında hızla büyüyen şirket, Türkiye için geliştirdiği, arıtma tesisleri, kanalizasyon ve terfi istasyonlarında kullanılan “Sany Channel” adlı yeni ürününün lansmanını da yapacak. Sabit ve seyyar sisleme cihazlarıyla otomatik zaman kontrollü Sany Channel’in, ağır kötü koku üreten tüm obje ve atıklarda kullanıldığını ve sektörde devrim yaratacak bir özellik taşıdığı belirtildi.
Kayıtdışını ihbar edin
izmir’in yeni Gelir İdaresi Başkanı Mehmet Kilci, sanayici ve tüccarlara seslenerek, kayıtdışı ekonominin iş dünyasının işbirliği ile önlenebileceğini vurguladı. Kilci, çevresinde kayıtdışı tespit eden işadamlarının durumu kendilerine bildirmesini istedi.
Türk kültürüne yakışmıyor
Denetim konusunda çalışmalarını yoğunlaştırdıklarını aktaran Kilci, bin kişilik yeni bir denetim ekibini bünyelerine kattıklarını söyledi. Daha şeffaf bir çalışma ilkesi benimsediklerinin altını çizen Kilci, “Türk kültürüne yakışmıyor’ demeyin. İhbar edin” diye konuştu.
Asansör için logo yarışması
MAKİNA Mühendisleri Odası ile Elektrik Mühendisleri Odası izmir Şubesi, 21-23 Mayıs tarihlerinde izmir Fuar Alanı’nda düzenlenecek Asansör Sempozyumu için logo yarışması açtı.
Yarışma, yaş sınırı olmaksızın tüm grafik sanatçılarına, öğrencilere ve ilgililerin katılımına açık olacak. Son başvuru tarihi 3 Mayıs 2010 olan yarışmada, eserler Elektrik Mühendisleri Odası izmir Şubesi’ne elden ya da posta ile teslim edilecek.
Ülke çapında tanınıyor
Sempozyum Sekreteri Barış Aydın, asansör sektörünün ortak bilgi platformu niteliğinde olan Asansör Sempozyumunu 1999 yılından bugüne izmir’de 3 kez başarıyla düzenlediklerini belirterek artık ülke çapında tanınan bir organizasyon olan sempozyuma kalıcı bir logo seçmek istediklerini söyledi. Yarışmada birinci seçilen esere 3 bin TL ve iki mansiyona 500’er TL para ödülü verilecek.
Piyasa sakin
izmir Ticaret Borsası’nda pamuk piyasası sakin. Pamuk endeksi 19413. Standart garanti pamuklar 3.40 liradan satıldı. Çekirdeksiz kuru üzüm piyasası alakalı. Tüccar 180 ton alım yaptı, 7-10 numara üzümler 2.30 ile 2.65 lira arasında satıldı.