Oluşturulma Tarihi: Eylül 17, 2007 20:55
Egeli sanayicinin ithalat endişesiDenizli Ticaret Odası Başkanı Necdet Özer, ihracatın yavaş yavaş ithalat çizgisine kaydığını belirterek, endişelerini dile getirdi.DENİZLİ Ticaret Odası Başkanı Necdet Özer, ihracatın yavaş yavaş ithalat çizgisine kaydığını belirterek, endişelerini dile getirdi. Özer, Denizli’nin Ocak-Temmuz dönemi ihracat rakamlarının geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 25.2 arttığını, bunun Denizli adına sevindirici olduğunu, ancak ithalatın aynı döneme kıyasla yüzde 41.2 oranında yükseldiğini söyledi.
azalma var Özer, "İhracatımız yavaş yavaş ithalata dayanma çizgisine kaymaktadır. Bu konuyu düşündürücü buluyoruz" dedi. Denizli ve ilçelerde imal edilen ürünler yerine yabancı mamuller kullanılmasının endişesi içinde olduklarını belirten Özer, "Gerek ihracatçılarımız gerekse bu firmalara üretim yapan KOBİ’lerimiz fedakarlıkta bulunarak, yerli girdi kullanmalıdır" diye konuştu. Denizli’deki sabit yatırım tutarlarının da son beş yıla göre yarı yarıya azaldığı bildirildi.
Osman Nuri BOYACIOtokoç’tan ikinci elde kampanyaOTOKOÇ, ikinci el araç alımında kolaylık sağlayan kampanya başlattı. Kampanya kapsamında 10 bin YTL’ye 12 ay 0 faizli kredi imkanı sunuluyor. Otokoç yetkilileri, "İkinci el müşterileri için güven çok önemlidir. 80 yıla yaklaşan otomotiv tecrübemizle, müşterilerimizin tüm beklentilerini ikinci el satışlarında da karşılamayı amaçlıyoruz. İnternet sitemiz üzerinden her gün binlerce müşterimiz araçlarımızı araştırıyor. Türkiye geneline yayılmış şube ağımız vasıtasıyla da müşterilerimize istedikleri zaman araçlarımızı görme imkanı sunuyoruz" dedi.
DHAVikipack Plastik ağı genişliyorKEMALPAŞA’da geçen yıl faaliyete başlayan Vikipack Plastik, kısa sürede piyasada kendine yer edindi. Viking Temizlik ve Kozmetik Ürünleri AŞ’nin yan kuruluşu olan şirket, plastik şişirme ve enjeksiyon uygulamaları alanında müşteri portföyünü giderek genişletiyor. Ege Bölgesi’nde faaliyet gösteren ambalaj tesisleri ile Viking Temizlik A.Ş’nin ihtiyaçlarına çözümler geliştirdiklerini belirten şirket yetkilileri, pazar payını artırmayı hedeflediklerini söyledi.
KEMALPAŞA (DHA)HEDEF ÜLKELER FRANSA ALMANYAMüjdat Kemer, İstanbul, Akdeniz, Orta Anadolu ve Ege İhracatçı Birlikleri bünyesindeki ağaç mamülleri ve orman ürünleri ihracatçıları birlikleri olarak ortak tanıtım atağına geçeceklerini ifade etti. Devletin 250 bin dolar yurtdışı tanıtımları için kaynak ayırdığını belirten Kemer, "Dört birlik olarak toplam 4 milyon dolar tanıtım için destek alacağız. Hedef ülkeler olarak Fransa ve Almanya’yı belirledik" diye konuştu.
Tally’de şıklık varBASEL’de 1984’te kurulan, Paris’te tasarım stüdyosu olan İsviçre menşeyli Tally Weijl markası, 400’e yakın mağazalar zincirine Türkiye’de İstanbul ve Adana’dan sonra İzmir’i de ekledi. Tally Weijl sadece tekstil alanında değil, aksesuvar ve ayakkabı gibi ürünlerde de feminen kadın imajını destekliyor. Tally Weijl, Parisli DJ Hovannes’in özel tasarım müzikleri ile dikkat çekiyor.
Bowling buluşmasıONLINE insan kaynakları alanına getirdiği yeniliklerin yanısıra gerçekleştirdiği etkinliklerle de öne çıkan Kariyer.net, İzmirli İK profesyonellerini bowling turnuvasıyla biraraya getirdi.