Güncelleme Tarihi:
DENİZLİ’de Kadın Gelişim ve Kültür Derneği (KAGED) tarafından düzenlenen “Yükselen Dünya Şehri Denizli” konulu konferans Anemon Otel’de yapıldı.Vali Yardımcısı Halil İbrahim Ertekin, Belediye Başkan Yardımcısı Şamil Çınar, KAGED Başkanı Nurcan Dalbudak, oda ve dernek başkanlarının katıldığını konferansta konuşmacılar, markalaşma ve pazarlamayı anlattı. Dalbudak, dernek olarak proje ve hizmetlerle marka olmayı hedeflediklerini belirterek, şunları söyledi:“Marka olmak sadece bir ürünle sınırlı değildir. Bu fikirden yola çıkarak, Denizli’nin marka şehri olması yönünde konferans düzenlemeye karar verdik. Marka olma hedefimizin bir gereğidir diyerek alanlarında en iyi isimleri marka ve pazarlamayı anlatmaları için Denizlililerle bir araya getirdik.”Pazarlama sanatıProf. Dr. Şayeste Daşer ise Denizli ve Türkiye için markalaşmanın acil bir konu olduğunu kaydederek, şu görüşleri dile getirdi:“Pazarlama sanatı marka yaratma sanatıdır. Marka değilseniz, sadece bir eşyasınızdır. O zaman tek rekabet unsuru fiyattır. Her şey markalaştırılabilir, tüketici ürünler, endüstriyel ürünler, hizmetler, şirketler, insanlar, şehirler iyi bir pazarlamayla marka yapılabilir. abd Başkanı barack obama, kısa sürede marka oldu. Ortada fol yok yumurta yokken Nobel ödülü aldı. abd’de başkanlık yaptığı 9 ayda olumlu bir gelişme olmadı ama ileriye dönük önemli vaatler verdi.” Aynes Yönetim Kurulu Başkanı Nevzat Serin ise firmasının markalaşma seyrini anlattı. Denetim ve danışmanlık şirketi olan Ernst & Young Türkiye Genel Müdürü Osman Dinçbaş ise marka olma yolundaki Denizli’ye yol haritaları verdi.