Denizde balık, balıkta marka

Güncelleme Tarihi:

Denizde balık, balıkta marka
Oluşturulma Tarihi: Aralık 17, 2014 01:16

CAPİTAL ve Ekonomist dergilerinin “Büyük Şirketler” ve “Küçük İşletmeler” başlıklı iki farklı kategoride yılın en başarılı Anadolu Markaları’nı belirlendiği yarışmada Tarım-Gıda kategorisinin birincisi, su ürünlerinde Avrupa Lideri Kılıç Deniz oldu.

Haberin Devamı

170’e yakın firmanın katıldığı yarışmada, markalaşma konusunda en başarılı öyküye sahip toplam 15 şirket ödüllerini aldı. “Büyük Şirketler” kategorisinin “Tarım-Gıda İmalat” alt başlığında Kılıç Deniz, birincilik ödülüne Beypi ile birlikte layık görüldü. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ersin Kılıç Kızıltan, ödülünü Ekonomist Dergisi Yayın Yönetmeni Talat Yeşiloğlu’ndan aldı.

AMAÇ MARKA BİLİNCİ
Anadolu Markaları ödülleri, İstanbul dışında faaliyet gösteren illerdeki işletmelerde marka bilincini yerleştirmede ve marka olma yolunda ilerleyenlerin başarı öykülerini değerlendirmede önemli bir etkinlik olma özelliğini taşıyor.

Denizde balık, balıkta marka

40 ÜLKEYE İHRACAT
Türkiye’nin balık markası Kılıç Deniz, 1991 yılında Bodrum’da faaliyete geçti. Aradan geçen sürede 1000 kattan fazla büyüyerek önemli bir başarıya imza attı ve elde ettiği su ürünleri sektörünün liderliğini bırakmadı. Kızıltan, “Üretiminin yüzde 70’ini 40’dan fazla ülkeye ihraç eden Kılıç Deniz’in Avrupa’da tüketilen her 4 balıktan 1’inin Türk balığı olmasında büyük emeği bulunuyor. Kılıç Deniz iç pazardaki iletişim çalışmalarında da ‘Denizde Balık Balıkta Marka’ sloganını kullanıyor” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!