Arzu ÇETİK
Oluşturulma Tarihi: Mart 03, 2008 00:00
Kalite Derneği İzmir Şubesi, Mükemmelliği Arayış Sempozyumu 7-9 Nisan’da yapılacak. Başlıca konular; yaratıcılık, liderlik, kurumsallaşma ve satış.
TÜRKİYE Kalite Derneği İzmir Şubesi’nin 1999 yılından bu yana geleneksel olarak her yıl düzenlediği Mükemmelliği Arayış Sempozyumu’nun 9’uncusu 7-9 Nisan tarihleri arasında Sabancı Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilecek. KalDer İzmir Şubesi tanıtım ile ilgili Hilton Oteli’nde basın toplantısı düzenlendi. Toplantıya KalDer İzmir Şube Başkanı Murat Hocalar ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.
FARKLI SEKTÖRLER: Hocalar, sempozyumdaki oturumlara farklı sektörlerden yetkin kişilerin konuşmacı olarak katılacağını söyledi. Sempozyumun ilk gününün çalıştaylara ayrıldığını belirten Hocalar, Yaratıcı Drama ile Liderlik Etkinliğinin Değerlendirilmesi, Satış Profesyonelleri İçin Koçluk, 10 Adım Kaizen, Yalın Fabrika Simülasyonu, Aile Şirketlerinde Kurumsallaşma, Süreç Yönetimi ile Stratejik Planlama, Etkili İletişim ve Çalışma Yönetimi gibi gündem konularında çalıştayların açılacağını kaydetti.
Efe Rakı cirosunu katlayacak
GEÇEN yıl yüzde 46 büyümeyle 142 milyon YTL ciro yapan Efe Alkollü İçecekler’in, 2008 hedefinin 250 milyon YTL olduğu belirtildi. Efe Alkollü İçecekler CEO’su Egemen Demitraş, Türkiye rakı pazarında yüzde 10’un altına inmeyen şirketin, ihracattaki payının yüzde 15’in üstünde olduğunu söyledi. Demirtaş, "Markalarımızdaki büyüme, dünyanın en büyük içki üreticisi Diageo ile yaptığımız işbirliği, kardeş şirketimiz İdol’ün ürettiği şarapların etkisi ile birlikte 2008 yılında yüzde 80 büyüme hedefliyoruz" diye konuştu.
MÜJDEVAR: Almanya başta olmak üzere tüm Avrupa ülkeleri, KKTC, Avustralya, Japonya, Kanada ve ABD’ye ihracat yaptıklarına değinen Demirtaş, "İhracat konusunda bir de müjdemiz var. Nihayet, en büyük ihracat pazarı olan Almanya’ya Efe markası ile tekrar gireceğiz" dedi.