Güncelleme Tarihi:
Almanya, Avusturya ve İsviçre’nin önde gelen firmalarına İzmir’de çağrı merkezi hizmeti veren DCS İletişim Merkezi, yeni yatırımıyla 350 olan çalışan sayısını 750’ye yükseltirken kentteki çağrı merkezi sayısını da ikiye çıkaracak. Şirketin Genel Müdürü Süleyman Soybaş, Almanya’da 1995 yılında başladıkları çağrı merkezi hizmetini 2003’te İzmir’e taşıdıklarını belirterek, “Bugüne kadar 1.5 milyon Euro’nun üzerinde yatırım yaparak Alsancak’ta ikinci çağrı merkezimizi kurduk” diye konuştu. İzmir’de insan kaynağı sıkıntısı yaşamadıklarına da dikkat çeken Soybaş, bu gibi avantajlardan kaynaklı kentte büyüme planlarının devam ettiğini sözlerine ekledi.