İZMİR (DHA)
Oluşturulma Tarihi: Kasım 22, 2007 21:17
Ülke genelinde 73 mağaza ile hizmet veren Türkiye’nin en büyük kültür ve eğlence markası D&R, İstinye Park’ta başlattığı mega mağazalar projesinde İzmirli Say Grup ile çalışacak.
KURULUŞUNUN 10’uncu yılında tema değişikliğiyle "mega mağazalar" açmayı hedefleyen Türkiye’nin en büyük kültür ve eğlence markası D&R, ilk uygulamayı İstanbul İstinye Park’ta gerçekleştirdi. Yenileme çalışmasında İzmirli SAY Reklam ile çalıştıklarını söyleyen D&R Genel Müdürü Kürşat Demircioğlu, özellikle Anadolu’da yapacakları yatırımlarla halkın okuma alışkanlığını artıracaklarını belirtti, "Vatandaşlar istedikleri her türlü sanat ve eğlence ürünlerini bulabilecekler" dedi.
15İLDE Halen 15 ilde 73 mağaza ile hizmet veren ve 2010 yılında tüm bölgelerde 300 mağaza açmayı planlayan D&R, İstinye Park mağazasında müşterilerine alışverişin yanı sıra dinlenme, sohbet olanaklarını da sunuyor. 100 bin farklı ürünün yer aldığı 1100 metrekarelik mağaza konseptiyle büyük ilgi gördü. İç mimari tasarımı uluslararası üne sahip Carre Noır tarafından yapılan mağazanın tüm stand, mobilya, cam, ışıklı görsel ve tabela uygulamaları İzmirli SAY Gruba bağlı SAY Reklam tarafından yapıldı. Ülkemizin en büyük kültür ürünleri satış markası D&R ile çok titiz çalışma sergilediklerini vurgulayan SAY CEO’su Mahmut Güldoğan, "Dünya çapında güzellik yaratıldı. Böylesi bir hizmette bulunmanın ve D&R ile birlikte olmanın onurunu yaşıyoruz" dedi.