Güncelleme Tarihi:
Geçtiğimiz yıl, Cargill bünyesine katılan Turyağ, pastacılık yağlarındaki iddiasını yeni ürünleriyle devam ettiriyor. Başta, İzmir'in marka lezzetlerinden biri haline gelen "boyoz" olmak üzere kuru poğaça, kruvasan gibi ürünler için geliştirdiği Turyağ Puffya'yı, basınla birlikte sektörün temsilcileri ve bayilerine tanıttı. İzmir Wyndham Otel'de gerçekleştirilen basınla sohbet toplantısında konuşan Turyağ Satış Müdürü Halit Görgülü, yerel ve yöresel lezzetlerin Türkiye için önemini vurgulayarak, yeni ürünler için de hazırlıkların devam ettiğinin altını çizdi.
Adını 1916 yılında kurulduğu İzmir'in Turan semtinden alan Turyağ'ın, Cargill tarafından satın alındıktan sonra geçirdiği büyüme ve değişim sürecinin bir parçası olarak piyasaya sundukları ilk yeni ürünün tanıtımını da İzmir'de yapmaktan mutluluk duyduklarını ifade eden Görgülü, Cargill'in bitkisel yağlar alanındaki küresel uzmanlığı ile Turyağ'ın bir asırlık deneyim ve yerel pazar bilgisinin birleşmesinden doğan sinerjinin sektöre yeni bir soluk getireceğine dikkat çekti.
Pastacılık Yağları grubunda, Turyağ Özel, Turyağ Krema, Turyağ Börek, NTY ve STY gibi pazarda yüksek performanslı ürünleriyle tanınan marka, endüstriyel yağlar ürün grubunda da araştırma, geliştirme faaliyetlerine paralel yeni ürünler geliştirmeye devam ettiğini beliten Görgülü, Balıkesir'de kurulu üretim tesislerine yatırımların sürdüğünü hatırlattı.