Güncelleme Tarihi:
İstanbul menşeli cafe-restoranlara oranla aynı menüyü fiyat açısından çok daha ucuza müşterilerine sunduklarına dikkat çeken Alişan Yıldız, "İzmir’de 6, Manisa’da 1 olmak üzere; toplam 7 şubemizle müşterilerimize hizmet veriyoruz. İzmir’de ciddi bir müşteri potansiyeline ulaşarak alanımızda söz sahibi olduk. Hedef kitlemiz olan 18 - 35 yaş arası genç tüketici grubunun kalbini kazanmayı başardık. Bunda da de tarzımız ve lezzetimizin kalitesinin üst düzeyde olmasına karşılık fiyatlandırma açısından taviz vermediğimiz ulaşılabilirlik politikasının büyük önemi var" diye konuştu.
Bisquitte olarak İzmir’de geldikleri noktayı, başta İstanbul olmak üzere başka şehirlere de taşımaya karar verdiklerini açıklayan Yıldız, İstanbul’da açmayı planladıkları şubeler için görüşmelerinin sürdüğünü kaydetti.
İstanbul dışında ilk hedeflerinin Ege bölgesindeki komşu şehirler olduğuna dikkat çeken Yıldız, "Pınarbaşı’nda şimdi üretimhanemiz olan ilk şubemizi açtığımız günden bu yana emin adımlarla geldiğimiz bu noktayı İstanbul’a taşıyarak çıtayı daha da yükseltme vaktimizin geldiğine inanıyoruz. Bir İzmirli marka olarak İstanbul’da elde edeceğimiz başarının İzmir açısından da oldukça önemli olacağı kanısındayız. İstanbul dışında ilk öncelik verdiğimiz bölge, lojistiğin daha kolay olacağı İzmir’e komşu Ege illeri" diye konuştu.