Alman IMM artık Say’ın

Güncelleme Tarihi:

Alman IMM artık Say’ın
Oluşturulma Tarihi: Haziran 15, 2014 01:17

Sektörünün lideri Say Reklam, yine bu alanda Almanya’nın lideri IMM’yi satın alarak, 18 Avrupa ülkesine girecek.

Haberin Devamı

KURUMSAL kimlik çözümleri ve açık hava reklamcılığı sektörünün lideri Say Reklam, Almanya’nın bu alandaki en köklü şirketi IMM’yi satın aldı. Yönetim Kurulu Üyesi Mahmut Güldoğan, IMM’nin satın alınması, yurtdışı ağının genişletilmesi ve pazar payının artırılması için 4 milyon 500 bin Euro’luk yatırım yapmayı planladıklarını belirterek, “İki yıl içinde Avrupa’nın 18 ülkesinde ürünlerimizi satan ve projelerimizi yöneten franchise’lara sahip olmayı, üç yılın sonunda da ihracat rakamımızı 20 milyon Euro’ya yükseltmeyi hedefliyoruz” dedi.

Yeni iş modeli

Say Reklam olarak kazandıkları yetkinlikler sayesinde şirketlerinin önünü uzun süreli ve sürdürülebilir bir şekilde açtıklarını ifade eden Güldoğan, “Say Reklam olarak şu anda sadece Türkiye’ye değil, tüm dünyaya yeni bir iş modeli sunuyoruz. Beş yıl içinde Avrupa’nın, 10 yıl içinde de dünyanın en büyük ve en iyi firması olma hedefiyle hareket ediyoruz” diye konuştu.

Haberin Devamı

IMM’nin satın alınmasıyla birlikte Avrupa’da satış ve proje yönetimi konusunda çok önemli bir konuma geldiklerini anlatan Mahmut Güldoğan, iki yıl içinde Avrupa’nın 18 ülkesinde ürünlerini satan ve projelerini yöneten franchiselara sahip olacaklarını vurguladı. Franchise modelinin kendi sektörlerinde kopyalanması çok güç, rekabet yetenekleri yüksek bir model olarak dünyaya sunacakları belirten Güldoğan, Avrupa lideri olma vizyonu ile bu satın alımı yaptıklarını ifade ederek, önümüzdeki dönemde tüm üretimin Türkiye’deki tesislerde yapılacağını söyledi. Üretimin tamamının Türkiye’ye taşınacak olması nedeniyle üç yıl içinde 250 kişilik yeni bir istihdam yaratılacağını vurgulayan Mahmut Güldoğan, Say Reklam’ın artan iş hacmi nedeniyle 2015 yılında 5 milyon TL’lik logo üretim hattı yatırımı yapacağını vurguladı.

2. ULUSAL PAZAR

Say Reklam’ın kurulduğu günden bu yana kurumsallaşma ve sürdürülebilir büyüme konularında önemli adımlar attığını ifade eden Güldoğan, 2013 yılında Borsa İstanbul GİP’te gerçekleştirdikleri başarılı halka arz ile kurumsallaşma konusunda geldikleri noktanın teyit edildiğini belirtti. Say Reklam’ın GİP’te kalma süresinin haziran sonunda dolacağını hatırlatan Güldoğan, “İkinci Ulusal Pazar’a geçiş için müracaatımızı temmuz ayı içinde yapacağız. Yeni bir halka arz için henüz tanımlanmış bir takvimimiz yok, ancak iç ve dış gelişmeleri yakından takip ediyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!