Güncelleme Tarihi:
KADIN dış giyimin önemli markalarından İzmirli Spazio, yurt dışında ilk mağazasını ABD’de açtı. San Francisco Stanford Shopping Center’da açılan Spazio’un, yurt dışı yatırımlarının devam edeceği belirtildi. Yurt içinde 12 mağaza ile özellikle şehirli ve çalışan kadına hitap eden marka, Suriye, Kazakistan ve Rusya’ya ihracat yapıyor. Kendi markası, koleksiyonu ve mağazalarıyla hizmet veren İzmir’in tek markası olma özelliğini koruyan Spazio, bugün 100 bine yakın müşteri portföyüyle bilinirliğini yurtdışına taşımaya hazırlanıyor. San Francisco’da açılan ilk mağazanın ardından yurtdışı yatırımlarının devam edeceği sinyalini veren Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Subaşı, önümüzdeki yıllarda daha fazla alışveriş merkezinde yer alacaklarını dile getirdi.
Online alışveriş
Ayrıca Spazio online alışveriş sitesinin de açıldığını aktaran Subaşı, teknolojik ilerlemelerin gücüne inandıklarını söyledi. www.spazioshop.com.tr adresinden satış hizmeti vermeye başladıklarını aktaran Subaşı, sitede şu anda 500 parçalık koleksiyonun fotoğraflarla sergilendiğini ifade ederek, “Kredi kartı ve havale yöntemiyle satış yapılan sitede, ürünler aynı gün alıcının adresine kargo ile gönderiliyor” dedi. Subaşı, ayrıca bu yıl ilk kez İtalya’da üretim yaptıkları triko serisini de satışa sunduklarını belirtti.
KAMİL’İN DEVAMI
1990’lı yılların başında doğan Spazio, 10 yıldan kısa sürede hem yurtiçi, hem de yurtdışında adını duyurdu. Bir aile şirketi olan Spazio’nun kökleri 1960’lı yıllardan beri hizmet veren “Kamil” markasına dayanıyor. Tasarım ekibinin başında olan Serap Subaşı Carfi, ekibiyle birlikte her sezon 500 parçalık bir koleksiyonun altına imzasını atıyor.